Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

مراحل آماده سازی روحی و جسمی عروس در شب زفاف

مراحل آماده سازی روحی عروس در آغاز رابطه جنسی

۱) گفتگوی عاشقانه

اولین اقدامی که داماد می بایست در شب زفاف انجام دهد،شروع یک گفتگوی عاشقانه است زمانی که عروس کلمات و جملات عاشقانه را از زبان شما می شنود بیش از هر لحظه به این موضوع پی خواهد برد که شما نگهدار و مالک او هستید و او دیگر احساس تنهایی نخواهید کرد.

 

۲) انتقال گرمای عشق با بوسیدن

همواره سعی کنید پیش از رابطه فیزیکی،همسرتان را برای چند دقیقه ای ببوسید و به او عشق بورزید،این کار باعث می شود تا گرما و حرارت عشقتان به راحتی به طرف مقابل منتقل شود و شرایط برای ادامه کار فراهم گردد.

 

۳) دائما او را نوازش کنید.

خانم ها موجودات لطیف و شکننده ای هستند چه بهتر که این موجود لطیف و آسیب پذیر را مورد نوازش قرار دهید. ناز کردن به خانم ها احساس امنیت و آرامش وصف ناپذیری را القا می کند و شما را به یگانه عشق او تبدیل می کند.

 

صحبتی با آقای داماد درباره شب زفاف

توی صورت همسرتان نگاه کنید و بگویید که چقد زیباست هیچ عجله ای نکنید با حوصله باشید و صبور و آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه کنید و تکرار کنید که واقعا زیباست و حس خوب بودن را به همسرتان انتقال دهید مثلا دست هایش را بگیرید و آرام نوازش کنید و سپس دست های ظریف همسرتان را ببوسید.

 

اگر قبلا با همسرتان رابطه جنسی داشته اید این کارها را به عنوان یک عروس با او بکنید و اگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشد که هیچوقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد.توجه کنید که زنها نسبت به بدنشان خیلی حساس میباشند پس یک ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در آغوشش بگیرید اینگونه میتوانید آرام دستهایتان را حرکت بدهید و پشت بدن همسرتان را نوازش کنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید.

 

بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال کنید (عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس). کنار هم دراز بکشید و آروم تا حدی لباسها را در بیاورید همسرتان را تحسین کرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید. سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس کرده و به آن عادت کنید.

 

صحبتی با عروس خانم درباره شب زفاف

خانم عزیز شما هم وظیفه خوب وبدن در رابطه شب زفاف را دارید و این صحبت ها صرفا برای آقای داماد نیست. اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببند با احتیاط کامل به بدن همسرتان دست بکشید آلت تناسلی او را اگر خواستید نوازش کنید و اگر بار اول است که اینکار را میکنید اجازه دهید که گذشت زمان همه چیز را به شما یاد بدهد جلسه اول حداکثر میتواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در نیاورد و نه شما از آلت تناسلی او پس یک حرکت لذت بخش را شروع کنید مانند نوازش آلت همدیگر و کمی به همین حرکت ادامه دهید.

 

قصدتان کمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت کردن باشد هرچند ممکن است که چیز های دیگری هم پیش آید.رابطه جنسی لازم نیست حتما دخول باشد اگر بخواهید به سرعت و بدون نوازش و آماده سازی به سراغ دخول بروید مثل این است که با زبانی که نمیشناسید صحبت کنید.صبر کنید تا چگونگی موضوع را یاد یگیرید و این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید.

 

سخن پایانی

تا احساس آمادگی کامل برای کاری نکرده اید وارد عمل نشوید.

هر لحظه مطمئن باشید همسرتان راحت است (آقایون بیشتر توجه کنند چون این عمل اولین بار برای خانمها خیلی اضطراب آور تر است).

اگر عروس باکره باشد از پرده بکارت نترسید اگر دخول را درست انجام بدهید پرده بکارت بدون درد یا خونریزی باز خواهد شد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی