Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

علت خروج باد از واژن زنان

باد واژن زمانی اتفاق می افتد که هوا به داخل مجرای واژن وارد شده و بعد از آن خارج می شود و گاهی این خروج با صدا همراه است. این باد بدون بو است و شبیه به صدای باد روده است که با دهان تقلید می کنید.

به گزارش سایت  طبتاج   باید در ابتدا این مسئله را روشن کنیم: خروج باد از واژن، با بادی که از مقعد خارج می شود تفاوت دارد. با این حال، اینها می توانند صدای مشابهی داشته باشند و در طول رابطه جنسی ناخوشایند هستند.

خروج گاز از واژن می تواند برای هر زنی در هنگام رابطه جنسی اتفاق بیفتد؛ این یک قانون فیزیکی است. اما خبر خوب این است که کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا احتمال بروز آن را کاهش دهید

آیا راهی برای خلاصی از صدا و باد واژن هست؟

باد واژن از کجا می آید

باد واژن مانند باد روده نیست. علت بوی باد روده شکسته شدن باکتری ها و رها شدن آنها به شکل گاز در طی فرآیند هضم و سپس خروج از بدن است. اما باد واژن ربطی به هضم غذا ندارد و تنها ناشی از خروج ناگهانی هوا از مهبل شما است. دکتر ونسا کالینز معاون امور پزشکی زوجین گفت: باد واژن زمانی اتفاق می افتد که هوا به داخل مجرای واژن وارد شده و بعد از آن خارج می شود و گاهی این خروج با صدا همراه است. این باد بدون بو است و شبیه به صدای باد روده است که با دهان تقلید می کنید.


چه زمانی خروج گاز از واژن اتفاق می افتد

اگرچه به نظر می رسد که باد واژن تنها در زمان های خجالت آور (مانند لحظات سکوت در یوگا یا لحظات آرام هنگام عشق بازی) اتفاق می افتد؛ دکتر کالینز توضیح داد که بعضی اوقات این باد به صورت کاملاً اتفاقی ایجاد می شود، ولی برخی فعالیت های خاص احتمال خارج شدن باد واژن را بیشتر می کند.

دکتر کالینز گفت: خروج باد واژن به خصوص در طول رابطه جنسی شایع است، زیرا حرکت دست، آلت تناسلی یا اسباب بازی های جنسی می توانند به راحتی هوا را وارد مجرای واژن کنند. واژن شما هنگام رابطه جنسی منبسط می شود و فضای بیشتری برای ورود هوا فراهم می کند. رطوبت واژن که در طول رابطه جنسی افزایش می یابد، باعث می شود خروج باد با صدا همراه باشد.

از آنجاییکه ما واقعاً کنترل کمی بر عملکرد بدن داریم، این بدان معناست که لحظات اوج لذت شما از رابطه جنسی، می تواند همان لحظاتی باشد که احتمال خروج باد واژن همراه با صدای ناخوشایند، وجود دارد. اما چیزی غیر طبیعی در این پدیده نیست و ماهیت گاز این است که ظرف حاوی آن را پر می کند. بعضی اوقات این ظرف می تواند واژن شما باشد.

نحوه جلوگیری از خروج گاز از واژن

هیچ کار نمی توانید انجام دهید تا از این معضل جلوگیری کنید. اما موارد خاصی مانند رابطه جنسی شدید یا تغییر پوزیشن ها می تواند احتمال خروج باد واژن را افزایش دهد. همچنین ممکن است متوجه بشوید که پوزیشن های خاص، شما را برای خروج باد واژن مستعدتر می کند، مانند زمانی که باسن شما بالاتر از سرتان قرار گیرد یا هر وضعیتی که واژن شما بالا باشد. به جای اینکه زندگی جنسی خود را تغییر دهید، فقط از موقعیت هایی که احتمال دارد باد واژن را افزایش دهد، پرهیز کنید. البته این حالت کاملاً طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

چگونه می توان از باد واژن خلاص شد

کاش می توانستم به شما توصیه هایی تخصصی برای خلاصی از باد واژن در طول رابطه جنسی کنم؛ اما واقعاً نمی توانم. دکتر کالینز اطمینان داد که باد واژن کاملاً طبیعی است و اصلاً نباید از آن خجالت بکشید. هیچ راه مطمئنی برای جلوگیری از وقوع آن وجود ندارد. دکتر کالینز می گوید: رازهای کوچکی در مورد رابطه جنسی وجود دارد: این رابطه عجیب و غریب، کثیف و بامزه است. در این رابطه بوها، صداها و ترشحات وجود دارد. رابطه جنسی یک روند صمیمی است که باعث می شود برخی از ما احساس آسیب پذیری داشته باشیم؛ به همین دلیل بهتر است با کسی باشد که با شما به مهربانی و احترام رفتار می کند. مثل کسی که اهمیتی به خروج صدای باد از واژن نمی دهد.

مطمئناً صدای باد واژن کمی شرم آور است، اما این لحظات کوچک در روابط است که منجر به نوعی عشق ماندگار می شود که همه ما آن را می خواهیم. در پایان، شما باید این صدا را بپزیرید و خروج گاز از واژن چیزی است که برای هر کسی اتفاق می افتد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی