Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

شیاف و قرص تنگ کننده واژن زنان

در کتب طب سنتی معتبر ازجمله قانون ، ابن سینا ، حکیم جرجانی و… خواص بسیار زیادی برای گیاه ماریانا ذکر شده است. همچنین این گیاه در قبایل سرخپوستان آمریکا و سیاه پوستان آفریقایی از قرن ها پیش به عنوان تنگ کننده قوی واژن استفاده می شود. خواص شیاف ماریانا به شرح زیر است :

به گزارش سایت  طبتاج   شیاف تنگ کننده واژن : شیاف ماریانا تولید از گیاه ماریانا است که در طب سنتی بسیار سفارش شده است. گیاه ماریانا برای خانم ها بسیار مفید است. گیاه ماریانا کاملا طبیعی و سنتی می باشد.

شیاف (قرص) تنگ کننده واژن

شیاف تنگ کننده واژن : محبوبیت گیاه ماریانا از آنجا می آید که باعث تنگی واژن می شود. گیاه ماریانا در کتاب های طب سنتی از جمله ابوعلی سینا نام برده شده است. گیاه ماریانا برای افزایش میل جنسی خانم ها، تنگ شدن واژن و همچنین ضدعفونی کردن واژن استفاده فراوان دارد.

تجویز پزشکان ژل های بهداشتی و مواد شیمیایی است که دارای عارض می باشند و همچنین تاثیر آنها تنها در زمان استفاده می باشد . در صورتی که استفاده از شیاف تنگ کننده واژن ماریانا بعد از مدت زمانی باعث تاثیر دایمی آن می شود. و بعد از چند مدت دیگر احتیاجی به استفاده ازگیاه ماریانا نمی باشد.

دلیل استفاده از شیاف تنگ کننده واژن ماریانا چیست ؟

بهترین راه برای درمان گشادی واژن استفاده از شیاف تنگ کننده واژن ماریانا

روشی کاملا طبیعی است

هیچگونه عوارضی ندارد

تاثیرات آن تضمینی است

بیش از هزاران سال استفاده شده است

همه استفاده کنندگان از این گیاه دارویی نتیجه رضایت بخش گرفته اند.

خواص و ویژگی های قرص تنگ کننده واژن ماریانا

گیاه ماریانا یکی از گیاهان دارویی با قدمت بسیار بالا می باشد که از هزاران سال گذشته مورد استفاده قرار میگرفته است این گیاه خواص بسیار زیادی دارد که برخی از این خواص و مهم ترین آنها به شرح زیر است

تنگ کننده بسیار قوی واژن ( افزایش لذت جنسی )

ضدعفونی کننده واژن

از بین برنده بوی بد واژن

ضد التهاب و خارش

تنظیم ترشحات واژینال

افزایش میل جنسی در خانمها

طول دوره مصرف شیاف ماریانا برای تنگ شدن واژن

شیاف ماریانا که اصطلاحا به آن قرص ماریانا نیز گفته می شود تاثیرات بی نظیری دارد و بلافاصله پس از استفاده (کمتر از ۲ ساعت) حداکثر میزان تنگ شدگی را ایجاد می کند. برای درمان دائمی گشادی واژن با قرص تنگ کننده واژن ماریانا به مدت ۳ ماه هر هفته یکبار از این شیاف استفاده کنید. (هر سال این کار را تکرار کنید)

یکی از مزایای شیاف ماریانا ، نسبت به پودر گیاهی تاثیر سریع آن می باشد.

این محصول کاملا مطمئن ، مورد تایید پزشکان و بدون عوارض جانبی می باشد.

نحوه مصرف شیاف و یا قرص ماریانا چگونه میباشد ؟

استفاده از نوع شیافی این محصول (قرص تنگ کننده واژن) مزایای زیادی دارد و یکی از این مزایا استفاده آسان و نتایج سریع این قرص ها می باشد.

هر زمان نیاز به انقباض واژن و تنگ کردن آن داشتید ، یک شیاف ماریانا را ۱ تا ۲ ساعت قبل ، با انگشت حدود ۳-۵ سانت داخل واژن بفرستید.

بعد از قرار دادن این قرص یا شیاف تنگ کننده واژن به مدت نیم ساعت دراز کشیده و به حالت ایستاده قرار نگیرید.

بعد از این مدت استراحت بدنی میتوانید به حالت اولیه برگردید و کارهای روزمره را انجام دهید.

تشخیص شیاف (قرص) تنگ کننده واژن اصل و تقلبی

متاسفانه گیاه ماریانا با تاثیرات فوق العاده ای که دارد توسط برخی سودجویان تقلبی شده و هیچ تاثیری نخواهد داشت.

به همین خاطر موکدا توصیه میکنیم از پودرهای بی نام و نشان موجود در بازار که به عنوان شیاف به فروش می رسند استفاده نکنید چرا که هیچ نتیجه ای جز هدر رفتن وقت و پول شما را ندارد و شما را از نتایج بی نظیر محصول اصل مایوس و ناامید می کند. لذا در زمان خرید به نکات زیر توجه نمایید :

روی بسته بندی باید حتما نشان استاندارد و لوگوی سازمان غذا و دارو باشد.

محصول دارای نشان استاندارد باشد.

به هیچ عنوان از پودرهای فله ای (بدون بسته بندی معتبر) استفاده نکنید که اولا تقلبی است و دوما عوارض جانبی خواهد داشت.

خاصیت های گیــاه ماریانا

در کتب طب سنتی معتبر ازجمله قانون ، ابن سینا ، حکیم جرجانی و… خواص بسیار زیادی برای گیاه ماریانا ذکر شده است. همچنین این گیاه در قبایل سرخپوستان آمریکا و سیاه پوستان آفریقایی از قرن ها پیش به عنوان تنگ کننده قوی واژن استفاده می شود. خواص شیاف ماریانا به شرح زیر است :

تنگ کننده بسیار قوی واژن ، افزایش لذت جنسی ، ضدعفونی کننده واژن ، از بین برنده بوی بد واژن ، ضد التهاب و خارش ، تنظیم ترشحات واژینال ، افزایش میل جنسی در خانمها لازم به ذکر است این محصول از ترکیب چند گیاه مختلف در لابراتوارهای پیشرفته فرآوری و ساخته می شود.

شیاف ماریانا و پودر ماریانا ترکیب چند گیاه مختلف است که تمامی آنها خاصیت تنگ کنندگی واژن را دارند و تاثیر آن چندین برابر خواهد شد.

ترکیبات تشکیل دهنده گیاه ماریانا

ترکیبات تشکیل دهنده گیاه ماریانا بسیار قدرتمند و موثر می باشد . آهن موجود در این گیاه 25 برابر اسفناج ،کلسیم موجود در ماریانا 17 برابر کلسیم موجود در شیر، ویتامین آ موجود در گیاه ماریانا 10 برابر هویج ، و پتاسیم و پروتئین موجود در این گیاه به ترتیب 5 برابر از موز و 4 برابر بیشتر از تخم مرغ می باشد .

آیا نتایج حاصله از استفاده ماریانا دائمی می باشد ؟

نتایج حاصل از مصرف این داروی گیاهی و طبیعی به صورت آنی و حداکثر پس از دو هفته از اولین مصرف به خوبی قابل مشاهده می باشد .در صورت استفاده در بازه زمانی مشخص می توانید علاوه بر عدم مصرف ماریانا شاهد تغییرات شگفت انگیزی در تنگ شدن واژن و رفع مشکلات مربوط به این ناحیه باشید.

عوارض گیاه ماریانا

عوارض گیاه ماریانا ،در صورت استفاده صحیح و طبق دستور عوارض گیاه ماریانا بسیار ناچیز و در حد صفر می باشد .ارزیابی های صورت گرفته حاکی از کسب نتایج مطلوب و فقدان ایجاد عارضه جانبی در مصرف کنندگان این محصول می باشد که علت این امر طبیعی بودن این گیاه می باشد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی