Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

شب زفاف از نظر روانشناسی

شب زفاف از نظر روانشناسی

از نظر روانشناسی این دردهای روحی منجر به پیدایش هزاران نوع اختلالات فکری،غم و اندوه مزمن میگردد که درمان آن بسیار مشکل خواهد بود زیرا اغلب منشا و علت اصلی آن ناشناخته میماند.در واقع علت سرد مزاجی بسیاری از زنانی که لذت جنسی نمیبرند آن است که در شب زفاف ناگواری دیده و رنج و تب روحی کشیده اند و در ضمیر پنهان آنها مانده و اختلالات جسمی و روانی بعدی را در بدن زن مشاهده کرد،هرگز نباید آن را آشکار کند یا اظهار تعجب کند مشکلات عصبی غالبا در اثر همین رویدادهای به ظاهر کوچک شب زفاف ایجاد می شود و گاهی این عوارض روحی به قدری پیچیده و شدید می شود که روان پزشک باید مدتها وقت صرف کند تا پس از جلب اعتماد و اطمینان بیمار ، شاید موفق به کشف ریشه اصلی اختلال گردد.

 

این است که باز تکرار میکنیم در نوازش و مهربانی و رعایت حال تازه عروس به ویژه در شب رفاف نباید کوتاهی کرد. هیچ دختری فطرتا مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه میخواهد بکند و اگر حجب و حیای عروس یا هر علت ناشناخته دیگر مانع از آن است که به میل تسلیم شود بهتر است یک شب یا حتی شبهای متعدد ، زفاف را به عقب انداخت تا عروس به تماس جسمانی خو بگیرد و با آرامش خاطر مشتاق و راغب به ارتباط جنسی شود.

 

حساسیت شب زفاف و ساختن یک شب به یاد ماندنی

زفاف که همان شب از بین رفتن بکارت در دختر است برای هر دو از خاصیت خاصی برخوردار است . انجام ناقص و یا وحشیانه ی آن در دختر میتواند آثار سوء جبران ناپذیری را ایجاد کند.داماد باید حالت خاص عروسش را درک کند و بدون آمادگی همسرش با او آمیزش نکند.

 

مرد جوان باید غریزه ی جنسی خویش را کنترل کند و اگر در همسر خویش آمادگی نمیبیند صبر کند تا زمان مناسب فرا رسد و با مساعد شدن شرایط با ملاطفت و آرامی زفاف را انجام دهد.برخی از جوان های بی تجربه شرایط حساس همسر خویش را در نظر نمیگیرند و در همان شب اول بنیاد زندگی خویش را خراب میکنند.شما باید بدانید که این شب برای اغلب خانم ها شب پر التهابی است و اولین شب ارتباط جنسی جدی میان شما با اوست و زنها در این شب به شدت نگران و مضطرب هستند.

 

چند نکته مهم درباره شب زفاف

باید بدانید که خاطره این شب تا پایان زندگی در ذهن زنان باقی می ماند؛حتی اگر بعدها ازدواجهای مکرری کنند.

پاره شدن پرده بکارت اغلب با آمدن مقداری خون همراه است و این برای طرفین مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسمانی است.

مردها سعی کنند قبل از شب عروسی با خانواده خود جهت کنار گذاشتن آداب و رسوم غلط به طور جدی صحبت کنند.

به همسر خود برای کسب اعتماد به نفس قبل از شب زفاف روحیه بدهید.

هیچ لزومی ندارد که مردها همان شب اول پرده زن را پاره کنند،بهتر است به شب دیگری موکول گردد.

سعی کنید این شب را با معاشقه و بوسه و لمس بگذرانید و دخول را به شبهای دیگر موکول کنید.

این شب را در آغوش هم و برهنه تا صبح سپری کنید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی