Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

روش های ارضا شدن بدون دخول

برخی از کاشناسان و خانواده می خواهند که رابطه جنسی کامل در دوران نامزدی صورت نگیزد. دلایل نظر آنها برای ارضا شدن بدون دخول، می تواند به خاطر پیشگیری از مشکلاتی مانند بارداری ناخواسته، وابستگی عاطفی و عدم شناخت کامل از طرف و کاهش انگیزه برای ازدواج باشد. اما روش هایی هست که می توان بدون رابطه کامل مانند دخول ، خود و نامزد را ارضا کرد.

به گزارش سایت طبتاج آیا می توان ارضا شد بدون اینکه دخول داشت؟ آیا روشی در رابطه جنسی وجود دارد که بدون دخول کردن در دوران نامزدی و یا عقد ارضا شد؟ آیا فقط می توان از روش دخول ارضا شد؟ خیلی از دختر و پسرهایی که بتازگی نامزد کرده اند شاید این سوالات را در ذهن خود داشته باشند و نمی دانند که در دوران نامزدی و یا عقد چطور معاشقه داشته باشند. بهتر است عمل دخول در رابطه جنسی پس ازادواج باشد تا مشکلی پیش نیاید. البته اینکه به خواسته جنسی طرف مقابل در دوران عقد و نامزدی اهمیت بدهید ضروری است.

ارضا شدن در رابطه جنسی بدون انجام دخول

برخی از کاشناسان و خانواده می خواهند که رابطه جنسی کامل در دوران نامزدی صورت نگیزد. دلایل نظر آنها برای ارضا شدن بدون دخول، می تواند به خاطر پیشگیری از مشکلاتی مانند بارداری ناخواسته، وابستگی عاطفی و عدم شناخت کامل از طرف و کاهش انگیزه برای ازدواج باشد. اما روش هایی هست که می توان بدون رابطه کامل مانند دخول ، خود و نامزد را ارضا کرد.

خیلی از دختر خانم ها نمی دانند زمانی که نامزدشان به آنها نزدیک می شود، برای ارضا شدن بدون دخول چی کار باید بکنند. ترس دارند از اینکه نکند پرده بکارت آسیب ببیند. بسیاری از نامزد ها با یکدگر معاقشه با لباس دارند و حتی ارضا می شوند.اما معمولا اکثر دختر ها هیچی حس نمی کنند و فقط استرس دارند.

اگر استرس دارید ، محترمانه مانع دخول شوید.

در مورادی که نامزد دختر از رابطه جنسی ترس دارد بهتر است سعی کند نترسد . با نامزد باید توافق شود تا تا شب عروسی دوست ندارد دخول انجام شود . دخول تنها راه ارضا شدن در دوران نامزدی نیست بلکه روش های دیگه هم وجود دارد. از نامزد خود بخواهید تا به خواسته شما احترام بگذارد تا پس از عقد برایش جبران کنید.

برخی از دختر ها فکر می کنند که تمایل نامزدشان برای دخول ناشی از یک مشکل است. فراموش نکنید نامزد شما مشکلی ندارد زیرا تقریبا تمام تمایل جنسی مرد در ناحیه تناسلی او متمرکز شده است. اما نواحی حساس و لذت بخش بدن دختر ها در کل بدن آنان پخش شده است.

تصویر

از نامزد بخواهید تمام بدن شما را لمس کند

وقتی دو نامزد تنها هستند ، بهتر است به راحتی در اختیار یکدیگر باشند، البته به شرطی اگر دخول برای نامزد دختر استرس زاست، پسر قول دهد دخولی انجام ندهد.

لمس کردن بدن ، بوسیدن جایی از بدن لذت خاص خود را دارد. این لذت زمانی شیرین است که نامزد صبور باشد و جیغ و داد لذت را بشنود.

عکس العمل نامزد دختر

بهترین عکس العمل نامزد دختر در قبال لمس و نوازش ( به جای دخول در آمیزش جنسی) در خواست بیشتر انجام و تکرار لمس و بوسیدن است. بهتر است اینجا رودربایستی را کنار بگذارید.

از نامزد خود بخواهید شما را به اوج لذت جنسی برساند.

بیشتر مردها عاشق این هستند که بتوانند همسر یا نامزد خود را به اوج لذت جنسی برسانند.

نامزد دختر بهتر است برای ارضا شدن بدون دخول خود را در اختیار نامزد بگذارد و درمقابل همسر مقاومت نکند ، از نامزد خود بخواهد با لمس و در آغوش کشیدن او را به لذت جنسی برساند . زمانی که نامزد پسر این رفتار دختر را مشاهده می کند، بسیار لذت می برد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی