Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

سکس ضربدری | همه چیز درباره سکس ضربدری

سکس ضربدری | دلایل و پیامدهای رابطه جنسی ضربدری

سکس ضربدری به چه معناست؟ چه کسانی اقدام به ایجاد رابطه جنسی ضربدری می‌کنند؟ آیا افرادی که رابطه جنسی ضربدری دارند دارای اختلال جنسی هستند؟ این روزها صحبت از رابطه جنسی ضربدری بیشتر از گذشته به گوش می‌خورد. بیشتر شدن رابطه جنسی ضربدری، نگرانی‌هایی به دنبال خودش دارد. برخی از افراد دل مشغول آسیب‌های آن هستند و برخی با آن درگیر هستند. در صورتی که یکی از شرکای جنسی علی رغم میل باطنی و به علت ترس از دست دادن یار خود، به روابط جنسی ضربدری تن دهد، این آسیب‌ها بیشتر نیز می‌شود و احساس ناامنی شدیدی را تجربه خواهد کرد. حسادت، درگیری و تنش بعد از این گونه روابط دور از تصور نیست. در این مقاله درباره رابطه جنسی ضربدری، پیامدها و واقعیت های مربوط به آن صحبت خواهیم کرد.

سکس ضربدری

رابطه جنسی یکی از منابع لذت برای انسان است. یکی از ویژگی‌های خاص انسان این است که آمیزش جنسی را برای لذت انجام می‌دهد و مانند سایر حیوانات هدفش صرفا تولید مثل نیست. پس بر اساس یک اصل کلی رابطه جنسی خوب است که هر دو طرف آن لذت ببرند و رضایت داشته باشند. رابطه جنسی ضربدری نوعی از رابطه جنسی است که در آن یک زوج با توافق یکدیگر، افراد دیگری را وارد رابطه جنسی خود می‌کنند، که معمولا آن افراد، خودشان یک زوج هستند اما اشکال دیگر آن وارد کردن تنها یک زن و یا یک مرد به رابطه است.

 

دلایل سکس به صورت ضربدری

فانتزی‌های جنسی، از علل اصلی این شکل از رابطه است. فانتزی‌ها، تصورات ما و خواسته‌های ما از رابطه جنسی در دنیای خیال هستند که لزوما دوست نداریم آن‌ها را وارد دنیای عمل بکنیم. قدرت این فانتزی‌ها معمولا زیاد است و موجب برانگیختگی جنسی می‌شود. ممکن است برای محتوای برخی از این فانتزی‌ها احساس شرم بکنیم یا بترسیم. ولی باید گفت که همه انسان‌ها فانتزی‌های خاص خود را دارند.  

داشتن چنین فانتزی‌هایی می‌تواند ریشه در دوران کودکی داشته باشد. یکی از فانتزی‌ها این است که فرد دوست دارد در رابطه با شریک جنسی اش، فرد دیگر یا افراد دیگری را هم وارد کند. برخی از افراد مایلند که این فانتزی خود را به دنیای واقعی بیاورند و این پیشنهاد را به شریک جنسی خود می‌دهند. یکی دیگر از دلایلی که افراد برای این کار می‌آورند، تنوع بخشیدن به رابطه جنسی شان است. آن‌ها اعتقاد دارند با این کار، هنیازشان به تنوع برطرف می‌شود.

 

پیامدهای سکس ضربدری

رابطه جنسی ضربدری مانند هر رابطه جنسی پر خطر و ناسالم دیگری، معایب و ریسک‌های مربوط به خودش را دارد. اگر در این فضا پیشگیری از بارداری یا به طور کلی نکات بهداشتی رعایت نشود، افراد در معرض بیماری‌های مقاربتی و بارداری‌های ناخواسته قرار می‌گیرند. این نوع رابطه ممکن است بر روابط زناشویی زوج تاثیر منفی بگذارد. اگر یکی از طرفین ناراضی باشد و صرفا به خاطر ترس از دست دادن همسرش راضی شود و یا به طور کلی با نارضایتی وارد رابطه جنسی ضربدری شود پیامدهای نامناسبی را می‌توان متصور شد. حسادت‌هایی که در این بین گریبان گیر زوجین می‌شود، ممکن است خود را در ابعاد دیگری از زندگی زناشویی شان نشان دهد. صرف مطرح کردن این امر با شریک جنسی ممکن است باعث ایجاد حس ناامنی در فرد مقابل شود. یک طرف فکر کند که برای ارضای نیازهای همسرش کفایت لازم را ندارد، به قدر کافی جذاب نیست.

 

روابط جنسی به صورت ضربدری در واقعیت

طبق پژوهش‌های صورت گرفته، همه افراد به این عواقب نامناسب دچار نمی‌شوند. برخی از زوجین در واقعیت به این شکل از رابطه روی می‌آورند، زوجی که می‌خواهند وارد رابطه کنند را به خوبی انتخاب می‌کنند و نهایتا در مورد تمام مسائل و جنبه‌های آن از قبل، با هم صحبت می‌کنند و به توافق می‌رسند. در طی تحقیقات انجام شده در آمریکا کسانی که اقدام به ایجاد چنین روابطی می‌کنند، سطح رضایت زناشویی بالاتری را نشان دادند. اما آیا می‌توان تنها با چند تحقیق و مطالعه چنین روابطی را تایید یا رد کرد؟
 

زمانی که پیشنهاد سکس ضربدر دریافت کردید چه کنید؟

نکته حائز اهمیت این است که رابطه جنسی باید موجب لذت فرد شود، و اگر قرار است چنین نباشد و شما لذت نبرید و صرفا به خاطر خواسته شریکتان به آن تن بدهید، به خود آسیب‌های جبران ناپذیری خواهید زد. اول از همه صحبت‌های شریکتان را گوش کنید و ببینید درست متوجه شده اید یا خیر. بعد بررسی کنید ببینید آیا مایل به این کار هستید؟ با خودتان صادق باشید. اگر دچار رنجش شده اید، در مورد احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. اگر نمی‌خواهید آن را قبول کنید، قاطعانه و با صراحت بیان کنید. . علت را بررسی کنید. چرا همسرتان چنین پیشنهادی داده است؟ در مورد مسائل و مشکلات با هم صحبت کنید. اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید آن را مدیریت کنید، کمک تخصصی از یک روانشناس و زوج درمانگر می‌تواند گزینه خوبی باشد.

همه چیز درباره رابطه جنسی ضربدری

زندگی مشترک و ازدواج یکی از اتفاقات فوق العاده برای هر انسانی است.

حتما بارها این جمله را شنیده اید که انسان با ازدواج تکمیل می شود…

مردان و زنان دارای روحیاتی کاملا متفاوت با یکدیگر هستند اما در عین ناباوری زمانی که احساسی به نام عشق ما بین آن ها به وجود می آید این تفاوت های جسمی و روحی هر دوی آن ها را تکمیل می کند.

یکی از ویژگی های زندگی مشترک داشتن رابطه جنسی صحیح و اصولی است.

 

رابطه جنسی ضربدری و اثرات آن در زندگی زناشویی!

رابطه جنسی یکی از منابع لذت برای انسان است.

یکی از ویژگی‌های خاص انسان این است که آمیزش جنسی را برای لذت انجام می‌دهد و مانند سایر حیوانات هدفش صرفا تولید مثل نیست.

پس بر اساس یک اصل کلی رابطه جنسی خوب است که هر دو طرف آن لذت ببرند و رضایت داشته باشند.

اما گاهی پیش می آید که زوجین به دلایل مختلفی در برقراری رابطه جنسی به مشکل بر میخورند و آن طور که باید نمی توانند نیاز جنسی همسر خود را برآورده کنند.

در این بین به دنبال راهکارهایی می افتند تا این مشکل را برطرف کتند.

راهکارهایی غیر اصولی که توسط شبکه های اجتماعی و رسانه های غربی تبلیغ می شود.

این رسانه ها متعقدند انجام فانتزی های سکسی که در ذهن هر فردی وجود دارد می تواند باعث بازگرداندن بازگرداندن میل جنسی زوج شود.

اما منظور این رسانه ها از فانتزی ها چیست؟

فانتزی های سکسی

یکی از تکنیک های برگرداندن میل جنسی که توسط کشورهای غربی مطرح شده است ایجاد فانتزی های سکسی است.

فانتزی های جنسی یعنی تصورات ما و خواسته‌های ما از رابطه جنسی در دنیای خیال هستند.

تصوراتی که از سال ها قبل به دلیل قوه تخیل و یا دیدن فیلم های پورن در ذهن افراد ثبت شده است.

تصورات و رفتارهای سکسی که فرد سال های سال با مرور آن ها برانگیخته شده است.

این تصورات می تواند رابطه جنسی در یک مکان عمومی مثل خودرو یا کنار دریاچه باشد.

و یا می تواند تصور تجربه کردن یک سکس گروهی باشد.

متاسفانه در صنعت پورن برای کسب درآمد و جذاب تر نشان دادن فیلم های خود دست به هر کاری می زنند.

از نشان دادن صحنه های سکس خشن تا رابطه جنسی سه نفره و رابطه جنسی گروهی

سکس گروهی چگونه است؟ ، درباره رابطه جنسی گروهی

رابطه جنسی ضربدری و اثرات آن در زندگی زناشویی!

در تمام این فیلم ها پورن استارها را می بینیم که به شدت برانگیخته شده و در اوج لذت جنسی هستند.

غافل از اینکه همه این رفتارها یک نمایش است و هیچ از بازیگران فیلم های پورن از انجام این رفتارها حس خوبی نخواهند داشت و تنها برای کسب درآمد بیشتر حاضر به بازی در این فیلم ها هستند.

دیدن این فیلم ها شاید برای یک نوجوان این تصور را به وجود آورد که تجربه این نوع رابطه ها چقدر می تواند خارق العاده باشد.

و ممکن است بارها و بارها در رویاهایش خود را در این نوع رابطه تجسم کرده باشد.

***************************************

***************************************

زمانی که این نوجوان بزرگ شد و رابطه جنسی با همسر خود را تجربه کرد، ممکن است تصورات دوران نوجوانی دوباره در ذهنش زنده شده و تصمیم بگیرد تا روابط فیلم های پورن را خود تکرار کند.

در اینجا ممکن است یک اشتباه وحشتناک پیش می آید که منجر به نابودی بنیان خانواده شود.

اگر فرد برای تحقق رویای احمقانه خود تصمیم بگیرد پیشنهاد رابطه جنسی گروهی group sex یا سکس ضربدری را به همسر خود بدهد بدون شک ضربه بزرگی به قلب شریک زندگی خود زده است.

رابطه جنسی ضربدری به چه معناست؟

رابطه جنسی ضربدری نوعی از رابطه جنسی است که در آن یک زوج با توافق یکدیگر، افراد دیگری را وارد رابطه جنسی خود می‌کنند، که معمولا آن افراد، خودشان یک زوج هستند.

رابطه جنسی ضربدری، درباره رابطه جنسی ضربدری

رابطه جنسی ضربدری و اثرات آن در زندگی زناشویی!

سکس ضربدری چگونه است

سکس ضربدری نوعی ارتباط جنسی بین دو یاچند زوج جنسی می باشد.

این اصطلاح برای توصیف یک شکل از مقاربت اجتماعی و سرگرمی های جنسی بین افراد بالغ به کار می رود.

زوجین ممکن است با یکدیگر سکس دخولی داشته باشند و یا صرفا به سکس دهانی و عشق بازی بسنده کنند.

اما اشکال دیگر آن وارد کردن تنها یک زن و یا یک مرد به رابطه است.

پیشنهاد این نوع رابطه برای زوج هایی که دچار سردی رد رابطه زناشویی شده اند توسط برخی کارشناسان کشورهای غربی داده می شود.

این کارشناسان غربی متعقدند ایجاد فانتزی های سکسی و تنوع طلبی در رابطه جنسی می تواند برانگیختگی زوجین را دوباره برگرداند.

انجام رابطه جنسی ضربدری به عنوان یک فانتزی سکسی ابتدا در کشورهای آمریکایی و اروپایی شکل گرفت اما در کشورهایی مثل انگلیس که به نظام خانواده اهمیت می دهند این نوع رفتارها به شدت مورد انتقاد است.

طی سال های اخیر روابط جنسی فانتزی در بین کشورهای آسیایی رواج پیدا کرده است و گزارش هایی از این نوع روابط زناشویی در ایران هم به گوش رسیده است.

رابطه جنسی ۴ نفره، رابطه جنسی چند نفره، سکس گروهی چگونه است؟

رابطه جنسی ضربدری و اثرات آن در زندگی زناشویی!

چه کسانی اقدام به برقراری این نوع روابط می‌کنند؟

بسیاری از زوجین در در رابطه زناشویی خود دچار تکرار می شوند.

و یا به دلیل اختلافات مابین آنچنان که باید به رابطه زناشویی توجهی نمی کنند.

همین موضوع باعث می شود تا به مرور زمان لذت بردن از سکس برای آن ها کم و کمتر شود.

تا جایی که احساس می کنند دیگر لذتی از رابطه جنسی با یکدیگر نمی برند.

در این بین ممکن است برای بالا بردن حس برانگیختگی و تمایلات جنسی تصمیم بگیرند برخی فانتزی های جنسی مثل رابطه جنسی ضربدری را تجربه کنند.

برخی زوجین هم هستند که در گروه دوستان یا خانواده خود به همسر یکی از نزدیکانشان علاقه مند می شوند و درصدد خیانت به همسر خود هستند.

بنابراین این پیشنهاد را به همسر خود می دهند تا شاید به اهداف شوم خود برسند.

دلایل رابطه جنسی به صورت ضربدری

همانطور که در بالا اشاره شد فانتزی‌های جنسی، از علل اصلی این شکل از رابطه است.

فانتزی‌ها، تصورات ما و خواسته‌های ما از رابطه جنسی در دنیای خیال هستند که لزوما دوست نداریم آن‌ها را وارد دنیای عمل بکنیم.

قدرت این فانتزی‌ها معمولا زیاد است و موجب برانگیختگی جنسی می‌شود.

ممکن است برای محتوای برخی از این فانتزی‌ها احساس شرم بکنیم یا بترسیم.

ولی باید گفت که همه انسان‌ها فانتزی‌های خاص خود را دارند.

داشتن چنین فانتزی‌هایی می‌تواند ریشه در دوران کودکی داشته باشد.

یکی از فانتزی‌ها این است که فرد دوست دارد در رابطه با شریک جنسی اش، فرد دیگر یا افراد دیگری را هم وارد کند.

برخی از افراد مایلند که این فانتزی خود را به دنیای واقعی بیاورند و این پیشنهاد را به شریک جنسی خود می‌دهند.

یکی دیگر از دلایلی که افراد برای این کار می‌آورند، تنوع بخشیدن به رابطه جنسی شان است.

آن‌ها اعتقاد دارند با این کار، نیازشان به تنوع طلبی در رابطه جنسی برطرف می‌شود.

پیشنهاد رابطه جنسی ۳ نفره به همسر، تقسیم همسر با شخص سوم

رابطه جنسی ضربدری و اثرات آن در زندگی زناشویی!

پیامدهای منفی رابطه جنسی ضربدری

اگر زوجی به هر دلیلی علاقه مند به تجربه رابطه جنسی ضربدری باشد باید این موضوع را بداند که شاید به دلیل تجربه رابطه جدید، هیجانات و احساسات بالایی را تجربه کنید اما بدون شک همان شب  هنگام بازگشت به خانه احساساتی مانند عذاب وجدان، شک و تردید به همسر، کاهش اعتماد به نفس، تنفر نسبت به همسر و … گریبان شما را خواهد گرفت.

در صورتی که یکی از شرکای جنسی علی رغم میل باطنی و به علت ترس از دست دادن همسر خود، به روابط جنسی ضربدری تن دهد، این آسیب‌ها بیشتر نیز می‌شود و احساس ناامنی شدیدی را تجربه خواهد کرد.

حسادت، درگیری و تنش بعد از این گونه روابط دور از تصور نیست.

رابطه جنسی ضربدری مانند هر رابطه جنسی پر خطر و ناسالم دیگری، معایب و ریسک‌های مربوط به خودش را دارد.

اگر در این فضا پیشگیری از بارداری یا به طور کلی نکات بهداشتی رعایت نشود، افراد در معرض بیماری‌های مقاربتی و بارداری‌های ناخواسته قرار می‌گیرند.

این نوع رابطه ممکن است بر روابط زناشویی زوجین تاثیر منفی بگذارد.

حسادت‌هایی که در این بین گریبان گیر زوجین می‌شود، ممکن است خود را در ابعاد دیگری از زندگی زناشویی شان نشان دهد.

صرف مطرح کردن این امر با شریک جنسی ممکن است باعث ایجاد حس ناامنی در فرد مقابل شود.

یک طرف فکر کند که برای ارضای نیازهای همسرش کفایت لازم را ندارد، به قدر کافی جذاب نیست.

تجربه تنوع طلبی در سکس در این نوع روابط باعث می شود بعد از مدتی شما به هیچ وجه جذب همسر خود نشوید. در این صورت شما فقط با یک تجربه جدید با افراد جدید به اوج لذت جنسی خواهید رسید.

اینجاست که باید با خود بگویید پس فرق من با افراد پورن استار چیست؟

زمانی که پیشنهاد رابطه جنسی ضربدر دریافت کردید چه کنید؟

نکته حائز اهمیت این است که رابطه جنسی باید موجب لذت فرد شود.

اگر قرار است چنین نباشد و شما لذت نبرید و صرفا به خاطر خواسته شریکتان به رابطه جنسی ضربدری تن بدهید، به خود آسیب‌های جبران ناپذیری خواهید زد.

اول از همه صحبت‌های شریکتان را با دقت گوش کنید و ببینید درست متوجه شده اید یا خیر.

بعد بررسی کنید ببینید آیا مایل به این کار هستید یا نه؟

در این مرحله می بایست با خودتان صادق باشید.

اگر عزت نفس، کرامت انسانی، مسائل مذهبی و خانواده برایتان مهم است قطعا دچار رنجش خواهید شد.

فقط کافیست تصور کنید اگر پدر و مادرتان متوجه این موضوع شوند چه فکری راجع به شما خواهند کرد!؟

اگر نمی‌خواهید آن را قبول کنید، قاطعانه و با صراحت بیان کنید.

بعد از دادن پاسخ منفی به این پیشنهاد، سعی کنید علت را بررسی کنید.

چرا همسرتان چنین پیشنهادی داده است؟

در مورد مسائل و مشکلات با هم صحبت کنید.

اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید آن را مدیریت کنید، کمک تخصصی از یک روانشناس و زوج درمانگر می‌تواند گزینه خوبی باشد.

زیرا ریشه بسیاری از این فانتزی های جنسی از طریق روان درمانی برطرف می شود.

سخن پایانی:

رابطه ضربدری نشان از وجود یه مشکل بزرگ در زوجها دارد؛ وقتی یکی از زوجین این پیشنهاد را به همسرش میدهد بنظرتان بطور پنهانی چه پیغامی به همسرش میدهد؟

فراموش نکنید وقتی همسرتان این پیشنهاد را به شما می دهد قطعا در ذهن خود شما را برای خود کم دیده و به دنبال لذت بردن از شخص دیگری است.

پس ضمن پاسخ منفی قاطعانه تلاش کنید تا نواقص زندگی مشترک را برطرف کرده و عشق و محبت را بین خود دوباره زنده کنید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی