Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

دلایل سرد شدن زن در سکس و رابطه جنسی

مردهایی که در خصوص نیاز جنسی فقط خود را می بینند و به شرایط زن توجه ندارند . زنها در برخی مواقع مثلا در دوران قاعدگی و پریودی نیاز به آرامش دارند و رابطه جنسی برای انها سخت است .

به گزارش سایت طبتاج  ، دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:همان طور که میدانید در رابطه سالم جنسی زناشویی عشق ورزی یکی از مهمترین اجزاء سازنده یک رابطه پایدار است، در روابط جنسی کلا دو چیز همیشه مهم است، رابطه جسمی و رابطه عاطفی.در روابط کوتاه مدت و یک شبه که بیشتر به هدف لذت جویی یا بقای نسل صورت میگیرند، تاکید بروی رابطه بدنی است اما اگر خواهان یک رابطه بلند مدت با همسرتان هستید نمیتوانید صرفا به برقراری یک رابطه جسمی بسنده کنید و خیالتان را راحت کنید که فقط به صرف عمل دخول و رفع نیاز جنسی میتوانید زندگی شیرین و خوبی را تجربه کنید.

دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی

برای اینکه بتوانید رابطه جنسی تان را همیشه گرم نگه دارید و به فراخور آن زندگی شیرینی را تجربه کنید باید نیازها و خواسته های طرف مقابلتان را نیز در نظر بگیرید و با شناسایی رفتارهایی که موجب سرد شدن رابطه تان میشود از عواقب احتمالی جلوگیری کنید

حال دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی را در رفتار مردها جستجو کنیم.مردهایی با خصوصیات زیر باعث سردی همسرشان در رابطه ی جنسی میشوند:


۱. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که با بدن زنها آشنا نیستند.


۲. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که بیش از حد با زن خودشان در رابطه جنسی خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که میتوان در نحوه رفتار صحیح جنسی بدنی به شما مشاوره بدهد همسر خودتان است، سعی کنید از او بپرسید که چه جوری دوست دارد با او رفتار شود )


۳.دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی: مردهایی که به هنگام رابطه جنسی رفتار نظافتی مناسب ندارند . خوردن و آشامیدن در زمان رابطه جنسی و عدم کنترل در خروج منی بویژه در مردانی که قصد جلوگیری از بارداری را دارند .

۴. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که بیش از حد در هنگام رابطه جنسی حرف می زنند .


۵.دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی: مردهایی که از بهداشت شخصی پایینی برخوردارند. ( قابل توجه کسانیکه دهانشان همیشه بوی بد میدهد، ناخنهایشان بلند و زیرشان پر از چرک است، بدنشان بوی عرق متعفن میدهد، دستهایشان پینه های زبر و خشن دارد، پاها و جورابهای بد بو و کثیف دارند، و ... )


۶. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که بیش از حد به ظاهر، قیافه و سرو و وضع زن اهمیت میدهند. ( قابل توجه کسانیکه به اندام زنانشان خیلی توجه میکنند و خود وجود زنانشان را فراموش میکنند )


۷. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که در رابطه جنسی با همسر خود بجای توجه به رابطه ای عاطفی به رابطه جسمی می پردازند . ( قابل توجه کسانیکه مدام از همسرشان میپرسند "ارضاء شدی ؟" و بجای اینکه به عشق ورزی در رابطه رو بیاورد، اشتباها به ارگاسم بدنی زن توجه میکنند و ارگاسم جسمی زن را برای خود موفقیت میدانند و به آن میبالند ! )


۸. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که زن را مجبور به معاشقه ی ... میکنند. ( قابل توجه کسانیکه خودخواهانه همسرشان را وادار میکنند و اجبار را بر رابطه شان حاکم میکنند ! )


۹. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که زیاده از حد نگران عملکرد و توان جنسی خود هستند. ( قابل توجه کسانیکه مدام در این خیال اند که زود انزالی دارم، آلتم کوچیکه، نمیتونم بیشتر از 10 دقیقه رابطه جنسی داشته باشم و ... )


۱۰. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که با تلویزیون روشن عشق ورزی میکنند ! در هنگام برقراری رابطه جنسی محیطی ساکت و آرام و ترجیحا کم نور و تاریک را انتخاب کنید


۱۱. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که در خصوص نیاز جنسی فقط خود را می بینند و به شرایط زن توجه ندارند . زنها در برخی مواقع مثلا در دوران قاعدگی و پریودی نیاز به آرامش دارند و رابطه جنسی برای انها سخت است .


۱۲. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که بلافاصله پس از اتمام رابطه خود و ارضای شهوت به لحاظ احساسی و عاطفی از زن دور میشوند.


۱۳. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که وقت کافی صرف تحریک کردن زن شان و پیشنوازش نمیکنند و بلافاصله سراغ عمل دخول میروند.


۱۴. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که عادات شخصی زشت و چندش آور دارند. ( دست کردن در بینی، گرفتن ناخنها روی زمین، آروغ کندن، باد در کردن، عطر تند زدن و ....... از جمله عادات چندش آور برای زنان میباشند ! )


۱۵. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که دوست ندارند به همسر خودشان معاشقه ... بدهند. ( قابل توجه کسانیکه گفتن کلمه دوستت دارم را برای مردان عار میدونن و مردی را به سختی و بی احساسی میدونند )


۱۶. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که اشتغال ذهنی وسواس گونه و بیش از حدی به بدن خود دارند ( قابل توجه پروش اندام کاران عزیز ).


۱۷. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردهایی که با دیگران خوش رفتار نیستند. ( قابل توجه کسانیکه مدام تویه کوچه و خیابون و در حال رانندگی به دیگرا بی احترامی می کنند و در جامعه رفتار اجتماعی مناسبی ندارند )


۱۸.دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی: مردهایی که زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هیچ احساسی ندارند.


۱۹.دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی: مردانی که در جامعه و میهمانی ها خواسته یا ناخواسته به زنان دیگر توجه می کنند و با انها هم صحبت می شوند . ( قابل توجه زوج های تازه عروس و داماد . زنان نسبت به رفتار همسران خود در اوایل ازدواج در مقابل دیگر زنها حساس هستند و این عادی است و مردان باید مراعات کنند و سختگیرانه برخورد نکنند اگرچه زنان نیز باید از سختگیری بی جا دوری کنند . )


20. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی:مردانی که در رابطه جنسی خود از سخنان و فیلمهای مبتذل استفاده می کنند .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی