Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

دلایل تکراری و خسته کننده بودن رابطه جنسی

حتی اگر رابطه جنسی شما و همسرتان عالی باشد، اما اگر همیشه یکی از شما شروع کننده رابطه باشد، کم کم سکس تان خسته کننده و یکنواخت خواهد شد. حتی اگر با شروع سکس همسرتان، شما با شور و هیجان رفتار کنید ، اگر هرگز شما آغاز کننده سکس نباشید، ممکن است شریک زندگی تان احساس کند که واقعا علاقه مند رابطه نیستید و او نیز کم کم بی میل خواهد شد.

به گزارش  طبتاج  با گذر زمان، ممکن است شور و هیجان شما و یا همسرتان کم شود و زندگی جنسی تان یکنواخت و خسته کننده شود. خستگی جنسی و عدم تمایل به رابطه یکی از مشکلات عمده زناشویی است که باید به آن توجه کرد. گاهی نادیده گرفتن همین مشکل ساده کم کم زن و شوهر را از هم دور کرده و منجر به طلاق یا خیانت خواهد شد. یکی از بهترین راهکارها برای پرهیز از خستگی جنسی، تنوع بخشیدن به رابطه است، تنوع در ظاهر و لباس خواب زن، تنوع در پوزیشن های جنسی، تنوع در نیازهای جنسی و تغییر مکان سکس و ... می باشد.در این مقاله سعی داریم پنج دلیل خستگی جنسی را برایتان توضیح دهیم.

5 دلیل خستگی جنسی

1- رابطه جنسی را در لیست اولویت های زندگی قرار نمی دهید.

رابطه جنسی لذت بخش نیاز به دو چیز دارد، بخصوص برای زنان: انرژی و ذهن باز. اگر شما در مورد موضوعی نگران باشید، پس نمی توانید تحریک شوید و ارگاسم خوبی داشته باشید. فشار روحی و استرس می تواند عشق، صمیمیت و رابطه جنسی لذت بخش و تحریک پذیری را فروکش کند و باعث عدم رضایت در رابطه جنسی شود. شما باید هنگام رابطه جنسی احساس خوبی داشته باشید.

همچنین اگر به دلیل کار خسته باشید و انرژی نداشته باشید، قطعا سکس هم نمی خواهید. بنابراین اگر دوست دارید ارگاسم رضایت بخشی داشته باشید، باید رابطه جنسی را در راس لیست اولویت های زندگی تان قرار دهید نه در آخر لیست.

2-ارتباط شما و شریک تان فقط سکس است و شامل چیز دیگری نمی شود.

اگر به غیر از سکس هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشید، سکس نیز خسته کننده خواهد شد. سکس، تنها بخشی از رابطه است که نیازمند صمیمیت و ارتباط نزدیک است. اگر صمیمیتی بین زن و مرد وجود نداشته باشد این عدم ارتباط نزدیک با همدیگر کل رابطه را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین اگر رابطه تان خسته کننده شده باشد و همیشه همان کارهای قبلی را انجام می دهید ، احتمالا سکس تان نیز خسته کننده خواهد شد.

3- فقط یک نفر شروع کننده رابطه جنسی است.

حتی اگر رابطه جنسی شما و همسرتان عالی باشد، اما اگر همیشه یکی از شما شروع کننده رابطه باشد، کم کم سکس تان خسته کننده و یکنواخت خواهد شد. حتی اگر با شروع سکس همسرتان، شما با شور و هیجان رفتار کنید ، اگر هرگز شما آغاز کننده سکس نباشید، ممکن است شریک زندگی تان احساس کند که واقعا علاقه مند رابطه نیستید و او نیز کم کم بی میل خواهد شد. خیلی از خانم ها متاسفانه موقع رابطه زناشویی خود را تنها در اختیار همسرشان قرار می دهند و هیچ فعالیتی انجام نمی دهند ، طبیعی است که بعد از چند ماه همسرتان نسبت به شما سرد شود و کم کم رابطه تان جنسی تان خسته کننده شود . سعی کنید در سکس با همسرتان خجالت نکشید راحت باشید خودتان را رها کنید و گاهی شما شروع کننده سکس باشید. فعال باشید و مجهول و بی تحرک نباشید. بدنتان را به جنبش در بیاورید و رابطه را مدیریت کنید .

4- شور و هیجان ندارید.

اگر به اندازه روزهای اول ازدواجتان شور و هیجان ندارید، یعنی در حالی که همان تیشرت و شلوار قدیمی را بر تن دارید آماده سکس هستید، جای تعجب نیست که سکس تان خسته کننده و یکنواخت خواهد شد. سعی کنید به رابطه جنسی تان تنوع ببخشید. با تغییر لباس یا تغییر مکان سکس و یا تغییر پوزیشن به رابطه تان تازگی ببخشید. مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که انرژی و شور و هیجان داشته باشند.

5- هرگز خواسته های جنسی تان را به یکدیگر نمی گویید.

شاید چیزی باشد که همیشه می خواستید در رابطه جنسی با همسرتان امتحانش کنید، اما هرگز شجاعتش را نداشتید که به شریک زندگیتان بگویید. شاید شما خواسته ای داشته باشید و همسرتان آن را نمی داند و شاید سال هاست که نمی داند و شما احساس می کنید که اگر خواسته تان را بگویید مورد قضاوت یا انتقاد قرار می گیرید. بهتر است خواسته جنسی تان را به همسرتان بگویید و به رابطه یکنواخت و خسته کننده تان تنوعی ببخشید.

از طرفی دیگر، اگر همسرتان می خواهد چیز جدیدی را در رابطه تجربه کند و تنوعی ببخشد به این معنی نیست که از زندگی جنسی با شما خسته شده است. اشتباه رفتار نکنید و ناراحت نشوید. اجازه دهید خودش را رها کند . شاید از رفتارهایی خوشش بیاید که حتی شما تصورش هم نمی کردید. پس ناراحت نباشید. اما اگر پیشنهادی باشد که برایتان واقعا دشوار یا دور از تصور است می توانید آن را نپذیریذ.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی