Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

در شب زفاف چه کنیم؟

آقا و خانم محترم ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید.

در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شب ها هم در کنار هستید و میخواهید از این پس در کنار یکدیگر زندگی کنید.لباس های عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن راحت هستید و به اتاق خوابتان بروید و در مورد اتفاقاتی که برایتان افتاده است حرف بزنید و یا درباره نکات جالبی که اتفاق افتاده را به هم بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنتان باقی خواهد ماند.همچنین میتوانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یکدیگر بدهید.

 

با یکدیگر صحبت کنید.

 

یکی از مهم ترین مباحث در مقاله آموزش شب زفاف صحبت کردن است،با هم حرف بزنید. موسیقی، لباس زیر جذاب و شمع میتوانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمیتواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند.حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب می شوند و اینگونه به گرمای لحظه پاسخ میدهند کمتر به آن صمیمیتی میرسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یکدیگر از تمایلاتشان پدید می آید.

 

زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی میرسد،ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا میکند؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته اید و حرف بزنید الان موقع انجام این کار است. هیچ کس نمیتواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است.یک گفتگوی کوتاه در این مورد میتواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.

 

در مورد تمایلات و خواست های خود با یکدیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند، و اگر بتوانید در مورد “چگونه” و “کدام قسمت” هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند.

 

در شب زفاف عجله ممنوع است!!!

بزرگترین اشتباهی ک ممکن دختر و پسر ها در این شب مرتکب شوند عجله است…. در هیچ کتابی نوشته نشده است که در شب اول عروسی باید پرده بکارت از بین برود،پس با صراحت به شما عزیزان تاکید میکنم که اگر در شب اول عروسی آماده روحی و جسمی کافی را ندارید به هیچ وجه اقدام به برداشتن بکارت نکنید بلکه این کار را به روز های آینده که همراه با آمادگی کامل باشید موکول کنید.

 

پاره شدن پرده بکارت

پاره شدن پرده بکارت، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز “زنانگی” و پایان “دوشیزگی” شمرد.تازه عروس بنا به طبیعت،از نخستین نزدیکی اکراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسمانی نیست که اگر همراه با آرامش و خودداری و صبوری مرد باشد خیلی جزئی است. غالبا خود دختر هم نمی داند علت این هراس و اکراه در کجاست ؟ در واقع تازه عروس در این مرحله دچار نوعی “شرم” نیز هست.همه این علت ها را باید در جای دیگری جستجو کرد.

 

در حقیقت چون زن در این مرحله که وارد حیات زناشویی میگردد دگرگونی مهمی در برابر خود میبیند و به زندگی آینده و مسئولیت ها و خطرهای آن می اندیشد و از آن واهمه دارد.همه این واهمه ها، چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد،قابل ملاحظه و شایسته توجه است.

 

این وظیفه شوهر است که وجود این هراس فطری زن را دریابد و همواره آن را به یاد داشته باشد.بهترین فرصت برای جلب اطمینان زن همین دوره کوتاه است.معروف است که زفاف را نباید با اجبار آغاز کرد،ما میگوییم در کار پاره شدن پرده همسرتان نه تنها اجبار نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشی صبورانه و معاشقه ای جانانه باشد و مرد باید عروس را به تدریج متمایل و راغب به عمل نماید نه آن که با شتابکاری و به کار بردن زور،تنها حس شهوت خویش را فرو نشاند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی