Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

در رابطه جنسی زناشویی اول باید زن ارضا شود یا مرد؟

در رابطه جنسی زناشویی اول باید زن ارضا شود یا مرد؟

سوالی که درباره رابطه جنسی همسران مطرح است درباره اولویت ارضا شدن زن و مرد می باشد. آیا این مسئله برای شما هم مهم است؟ آیا می دانید که ترتیب ارضا شدن زن و مرد در رابطه جنسی می تواند در کیفیت رابطه جنسی و لذت زن و شوهر مهم باشد؟ یکی از شکایات شایع خانمها در رابطه جنسی، این است که همسرشان به ارگاسم و ارضاء شدن آنها توجهی ندارند و بعد از تخلیه خود، برای تجدید قوا و کسب نیرویی دوباره، خود را کناری کشیده و در خوابی عمیق فرو می روند …؛ و اینجاست که زنِ ناکام مانده، خود را در بستر با شریک جنسی خسته و خفته تنها می بیند.

 

به گزارش مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج  برخی از زوجین، پا فراتر گذاشته اند و ارگاسم خود و همسرشان را در اولویت اهمیت قرار داده اند؛ یعنی زوج، برای رسیدن به ارگاسم همزمان، برنامه ریزی کرده و زمان خاصی را به این منظور مقرر میکنند. اما واقعیت این است که این نوع زمان بندی نیز با شکست مواجه شده و باعث کاهش رضایت جنسی در زن می شود. توجه به زمان فرا رسیدن ارگاسم، از نظر جنسی برای زنان بسیار منع کننده بوده و منجر به بازداری جنسی در آنان می شود؛ چون زنان دوست دارند با تجربه احساس رهایی و آزادی کامل به سوی ارگاسم حرکت کنند بطوری که برای تعدیل و کنترل خودشان احساس اجبار نداشته باشند.

 

از سوی دیگر، گاهی اوقات ارگاسم همزمان زن و مرد، نیز می تواند باعث کاهش رضایت جنسی هم در زن و هم در مرد شود؛ زمانی که زوج با هم به ارگاسم برسند، بی شک هر دو ( زن و مرد)، برای لحظاتی، به شدت در اوج لذت و شهوت خود غرق خواهند شد، آن چنان که همسرشان را فراموش خواهند کرد. در این لحظات، حالت دو گانه ای پیش می آید؛ مثلا، ممکن است زن درست در لحظه ای که از توجه کامل و محبت همسرش لذت وافری می برد به یکباره، صمیمت و توجه همسرش را از دست دهد چنان که گویی انگار عشق فی مابین آنها بطور کاملا ناگهانی ناپدید می شود؛ چون مرد به اشتباه تصور می کند که همسرش در آن لحظه، چون خود او و به همان اندازه، در حال لذت بردن است.

 

پیشنوازهای مفید زن باعث می شود که او نه تنها در برابر تحریک شدن، پذیراتر شده و از نزدیکی بیشترین لذت را ببرد بلکه بخاطر مرتفع شدن تنش و رهایی درونی اش، بر دریافت لذت و عشق همسرش تمرکز کرده و از حالات لذت همسرش نیز لذت ببرد. این وضعیت باعث بوجود آمدن نوع متفاوتی از تحریک در زن می شود تا بدین طریق او بتواند با آمادگی بیشتری پذیرای همسرش باشد تا او را هم به ارگاسم برسد

 

“اجازه دهید اول زن به ارگاسم برسد”؛ راه حلی برای مشکل جنسی شما

 

برای حل مشکلات مطرح شده در فوق، تکنیک “اجازه دهید اول زن به ارگاسم برسد” را پیشنهاد می دهیم، مشارکت و همکاری زن و شوهر و نقش فعالانه هر دوی آنها در این تکنیک امری بدیهی است.

 

برای اجرای این تکنیک، بدین صورت وارد عمل شوید:

 

مرحله اول: مرد باید به دنبال لذت خویش باشد

برای شروع یک رابطه جنسی موفق، در اولین گام به مردان توصیه می کنیم که بجای مایوس و ناامید شدن و یا احساس اجبار و انتظار زیاد برای ایجاد لذت در همسر، به دنبال کسب لذت و انجام روشهایی باشند که باعث تحریک شان شده و شدت برانگیختگی شان را افزایش می دهد. اصلا نگران برانگیختگی و حرکات هجومی خود برای تخلیه فشار جنسی تان نباشید. در این مرحله فقط بر کسب لذت تمرکز کنید، همسرتان را در آغوش بگیرید، او را ببوسید، لمسش کنید، لباس هایش را در آورید، و… شک نکنید همسرتان به اندازه خود شما از برانگیختگی و تحریک تان لذت می برد؛

 

چون در این وضعیت او برای هماهنگ بودن با سطح برانگیختگی شما، احساس فشار و اجبار نمی کند. در این هنگام، زن می تواند دراز بکشد و از این که برای شما جذاب، مطلوب و خواستنی است لذت ببرد و یا آن که او هم در تحریک شما سهیم شود و حمایت تان کند؛ مثلا برای برانگیختگی بیشتر شما، شروع به لمس بدن تان نماید، در آغوش تان بگیرد و یا آن که نوازش تان کند و… ، بی تردید انجام تمامی این رفتارها، باعث افزایش برانگیختگی تان می شود. یادتان باشد در این مرحله، مرد دریافت کننده لذت است و زن نقش ارائه دهنده لذت را دارد .

 

مرحله دوم: مرد باید لذت دریافتی اش را جبران کند (توقف تحریک مرد، اما تحریک مدام زن)

مردان برای رسیدن و یا نزدیک شدن به بالاترین درجه برانگیختکی، حداکثر 3 تا 5 دقیقه زمان لازم دارند. به محض دریافت بالاترین سطح برانگیختکی، درست زمانی که احساس می کنید “درحال نزدیک شدن به ارگاسم هستید”، به همسرتان بگوئید :” به زودی ارگاسم می شوید” و یا با کشیدن نفس عمیق و بازدم آرام، ایجاد صدایی بلند، گرفتن و یا با عقب بردن دستهای همسر، جابه جا شدن در رختخواب و… به او علامت دهید که تحریک را متوقف کند.

 

دراین هنگام همسرتان با توجه به نشانه ها و علائم دریافتی از جانب شما به وضوح می فهمد که شما کاملا آماده و مهیا هستید تا لذتی را که دریافت نموده اید جبران نمائید و آن را برگردانید.به عبارت دیگر، مرحله اول معکوس می شود یعنی همسرتان (زن) دریافت کننده لذت می شود و شما (مرد) ارائه دهنده لذت. در این حالت، اندک اندک و به آرامی تحریک بدن زن را شروع کنید.

 

در این زمان زن نیز می تواند با تمدد اعصاب و ریلکس کردن خود بر روی بدن و لذت بردن خویش متمرکز شود. بهتر است یادتان باشد مدت زمان نزدیک شدن به ارگاسم برای مردان بسیار محدود است و پس از 2 تا 3 دقیقه تحریک امکان پذیر می شود در حالی که زنان حداقل به 20 تا 30 دقیقه تحریک نیاز دارند.

 

مرحله سوم: زن به ارگاسم می رسد ولی مرد همچنان خود را کنترل می کند

بخاطر احساس برانگیختگی بالای مرد، ممکن است دفعات اول انجام مرحله دوم یعنی “توقف تحریک مرد، اما تحریک مدام زن”، برای بسیاری سخت و دشوار باشد. نهراسید اتفاق ناخوشایندی پیش نمی آید خودتان را کنترل کنید و تمام تلاش خود را برای تحریک همسرتان متمرکز سازید تا او به ارگاسم برسد، حتی بعد از ارگاسم باز دست از تحریک همسر برندارید و به پیش نوازی تان همچنان ادامه دهید چون زنان در زمان ارگاسم نیازمند انگیختگی بیشتری از جانب شما هستند.

 

زنان پس از رسیدن به ارگاسم، بخاطر بالا بودن سطح هورمون های لذت جنسی، تا مدتی در وضعیت انگیختگی باقی می مانند حتی می توانند از نزدیکی به دفعات متعدد لذت ببرند. رسیدن زنان به ارگاسم بسان بالا رفتن از کوه است؛ پیش از ارگاسم، زن فقط لذت صعود کردن را لمس می کند اما بعد از ارگاسم، به این می ماند که از کوه بالا رفته و موفق به فتح نوک قله نیز شده است.

 

پیشنوازهای مفید، تجربه ارگاسم و انگیختگی جنسی بالای زن باعث می شود که او نه تنها در برابر تحریک شدن، پذیراتر شده و از نزدیکی بیشترین لذت را ببرد بلکه بخاطر مرتفع شدن تنش و رهایی درونی اش، بر دریافت لذت و عشق همسرش تمرکز کرده و از حالات لذت همسرش نیز لذت ببرد. این وضعیت باعث بوجود آمدن نوع متفاوتی از تحریک در زن می شود تا بدین طریق او بتواند با آمادگی بیشتری پذیرای همسرش باشد تا او را هم به ارگاسم برسد.

 

مرحله چهارم: مرد به ارگاسم می رسد

پس از تجربه ارگاسم زن و برآوردن نیازهای او، حال نوبت مرد است که به لذت خویش و مرتفع کردن تمایل شدید بدنش به رهایی توجه کرده تا خود را نیز به ارگاسم برساند. در این سطح، مرد بدون احساس هیچ گونه فشار و یا اجباری در عملکردش، آزادانه وارد عمل شده و به هر سمتی که متمایل است حرکت می کند. به دیگر سخن آنکه، اگر مرد بتواند

 

پیش از ارضای خود، همسرش را ارضاء کند، با یک تیر دو نشان زده است از یک سو همسرش را راضی و خشنود ساخته از سوی دیگر می تواند مدت زمان نزدیکی را از یک تا ده دقیقه و حتی گاه بیشتر طول دهد چون آمادگی بدن زن باعث می شود او خواهان لذت بیشتر باشد. با انجام این تکنیک زن و شوهر، یک بار ارگاسم کامل زن را تجربه می کنند و سپس باری دیگر هر دو شاهد تجربه ارگاسم مرد به طور کامل خواهند بود

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی