Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

درمان زود انزالی مردان با روش های خانگی

انزال زودرس (PE) یکی از شایع ترین مشکلات جنسی مردان است. اکثر مردان این شرایط را پنهان می کنند، زیرا آنها از این وضعیت خجالت می کشند.

به گزارش سایت  طبتاج  زودانزالی زمانی اتفاق می افتد که مرد در طی رابطه جنسی زودتر از زمانی که خودش یا همسرش می خواهد ارضا شود. انزال زودرس یک مشکل رایج در رابطه جنسی است و ما سعی بر این داریم که مشکلات شما را بدون مراجعه به پزشک در خانه با درمان خانگی زود انزالی برطرف کنیم.

اصطلاح PE چیست ؟

درمان خانگی انزال زودرس (PE)

انزال زودرس (PE) یکی از شایع ترین مشکلات جنسی مردان است. اکثر مردان این شرایط را پنهان می کنند، زیرا آنها از این وضعیت خجالت می کشند.

اصطلاح PE چیست ؟

انزال زودرس (PE) شرایطی است که مردی به سرعت به اوج لذت جنسی و ارگاسم می رسد که بسیار زودتر از مدت زمان متوسط ارگاسم سایر مردان می باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا انزال زودرس رخ می دهد؛ مهم ترین دلایل شامل استرس، اضطراب، هورمون غیرطبیعی، ترومای جنسی، و....می باشد.

اما نگران نباشید تجربه یک لذت جنسی طولانی مدت امکان پذیرمی باشد. ما لیستی از داروهای گیاهی و خانگی طبیعی برای درمان انزال زودرس (PE) را پیشنهاد می دهیم که می تواند زندگی جنسی شما را تغییر و تحول بخشد.

درمان های خانگی انزال زودرس (PE)

1. جینسینگ

شربت جینسینگ یا کپسول جینسنگ را با شیر حداقل یکبار در روز بنوشید. جینسنگ به عنوان یکی از قدیمی ترین داروهای خانگی گیاهی برای درمان انزال زودرس (PE) محسوب می شود که گفته می شود خواص فوق العاده ای برای درمان این بیماری دارد.

2. گیاه چینی Ho Chou Wu

مصرف2-3 قاشق غذا خوری شربت گیاهی هو چو وو ، همراه با آب، چای یا سوپ موثر است. این گیاه قدیمی چینی می تواند به بهبود گردش خون کمک کند و اوج لذت جنسی مرد را افزایش دهد.

3. گیاه چینی زانتوپارملیا اسکابروسا (Xanthoparmelia Scabrosa)

روزانه 1 کپسول گیاهی زانتوپارملیا اسکابروسا را مصرف کنید . این یک داروی گیاهی چینی است که نه تنها برای جلوگیری از انزال زودرس، بلکه همچنین برای افزایش طول آلت تناسلی موثر و فوق العاده است.

4. مارچوبه

به طور منظم مارچوبه بخورید و در صورت امکان، آن را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. مارچوبه دارای خواص فوق العاده ای برای تقویت ارگان های تولید مثل ضعیف ، افزایش تعداد اسپرم و جلوگیری از انزال زودرس است.

5. دمنوش جینگو بیلوبا

دو بار در روز چای جینگو بیلوبا (Ginko Biloba) بنوشید. این گیاه یکی از موثر ترین داروهای خانگی برای درمان انزال زودرس است که با افزایش جریان خون به آلت تناسلی مرد باعث افزایش مدت لذت جنسی می شود.

6. آشواگاندا

6-8 قطره عصاره آشواگاندا را در آب یا چای مخلوط کنید و مصرف کنید. این عصاره را می توانید حداقل 3 بار در روز مصرف کنید. این یک داروی گیاهی موثر است و برای بهبود میل جنسی، بهبود سیستم تولید مثل و جلوگیری از انزال زودرس، مورد استفاده قرار می گیرد.

7. استمناء

سعی کنید چند ساعت قبل از آمیزش جنسی استمناء کنید. این کار امکان می دهد تا هنگام مقاربت ارگاسم به تاخیر بیفتد این یکی از راه حل های درمان زود انزالی است.

8. موسیقی

گوش دادن به موسیقی که می تواند شما را آرام کند بسیار موثر است. موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کنید موسیقی مورد علاقه می تواند ارگاسم را طولانی تر کند. بر اساس برخی مطالعات، موسیقی می تواند مقاربت جنسی را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین ارگاسم را طولانی تر کند.

9. عشقبازی قبل رابطه جنسی

یکی از بهترین ها و موثرترین روشها برای درمان انزال زود رس و افزایش لذت در روابط زناشویی، عشق بازی در رابطه جنسی است، خانم ها حداقل ده دقیقه عشقبازی نیاز دارند تا بخوبی تحریک شوند و به ارگاسم برسند. بنابراین سعی کنید با عشقبازی و قبل از اینکه خودتان به ارگاسم برسید نیازهای جنسی همسرتان را برآورده سازید بدیهی است که در زمانیکه عشق بازی در رابطه جنسی برقرار باشد و دو طرف در حال عشق بازی با یکدیگر باشند ، دیگر زود انزالی معنی خود را از دست می دهد.. با عشقبازی و پیش نوازی زوجین به مرحله تحریک شدگی می رسند و هر دو به مقدار کافی برانگیخته می شوند و این امر سبب می شود بین زوجین رابطه بهتری وجود داشته باشد و رضایت جنسی بیشتری از رابطه جنسی حاصل گردد.

10. چای بادام

قبل از خواب، یک فنجان چای بادام داغ بنوشید. این درمان خانگی طبیعی باعث تقویت نعوظ مردان و بهبود ارگاسم سالم می شود.

11. جوش شیرین و پتاسیم سیترات

یک لیوان آب مخلوط با نصف قاشق چای خوری جوش شیرین و 4/1 قاشق چای خوری سیترات پتاسیم بنوشید. شما باید به مدت دو هفته این محلول را هر روز بخورید، این روش باعث کاهش اضطراب و جلوگیری از انزال زودرس (PE) می شود.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی