Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

درمان زود انزالی با ورزش

طبق مطالعات انجمن ارولوژی اروپا، بر روی ۴۰ مرد که دارای مشکل زودانزالی بلند مدت در طول زندگی خود بودند آزمایش جالبی صورت گرفت؛ این افراد در یک دوره ۱۲ هفته‌ای، حرکات ورزشی متمرکز بر عضلات تحتانی شکم را انجام دادند. سن این مرد‌ها بین ۱۹ تا ۴۶ سال بود. هر فرد موظف بود تمرینات خود را ۳ بار در هفته به مدت ۲۰ دقیقه انجام دهد.

به گزارش سایت  طبتاج  ، زودانزالی یکی از متداول ترین مشکلات دستگاه تناسلی مردان حین برقراری رابطه جنسی است. یکی از بهترین روش ها برای درمان زود انزالی انجام ورزش در قالب حرکات ورزشی یوگا و کیگل است. در ادامه شما را با درمان زود انزالی با ورزش به روش های مختلف آشنا خواهیم کرد.

عضلات تحتانی شکم که در قفسه لگن قرار گرفته اند، نقش مهمی در عمل رابطه جنسی ایفا می کنند. بنابراین طبیعی است که یک فرد با تقویت عملکرد این عضلات کوچک بتواند از انزال زودرس پیشگیری کرده و از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرد.

چند حرکت ورزشی برای درمان زود انزالی

طبق مطالعات انجمن ارولوژی اروپا، بر روی ۴۰ مرد که دارای مشکل زودانزالی بلند مدت در طول زندگی خود بودند آزمایش جالبی صورت گرفت؛ این افراد در یک دوره ۱۲ هفته ای، حرکات ورزشی متمرکز بر عضلات تحتانی شکم را انجام دادند. سن این مرد ها بین ۱۹ تا ۴۶ سال بود. هر فرد موظف بود تمرینات خود را ۳ بار در هفته به مدت ۲۰ دقیقه انجام دهد.

بعد از اتمام این دوره، ۸۲ درصد افراد توانایی انجام رابطه جنسی بدون زودانزالی را پیدا کردند. عملکرد آن ها ۶ ماه پس از اتمام آزمایش نیز زیر نظر گرفته شد و نتیجه تغییر چندانی نداشت؛ بنابراین تقویت ماهیچه های بالا برنده مقعد که خود از عضلات شرمگاهی دنبالچه ای، شرمگاهی راست روده ای و تهی گاهی دنبالچه ای تشکیل شده است، در درمان زود انزالی مردان تاثیر زیادی دارد

درمان زود انزالی با ورزش

1. شنای سوئدی برای درمان زود انزالی

اگر شما شکل معمولی آن را نمی توانید انجام دهید، بصورت نیمه ایستاده و به کمک دیوار یا یک صندلی انجام دهید.هر بار در سه نوبت 15 تایی انجام دهید.وقتی آمادگی کافی را بدست آوردید ، زانوها را بر زمین گذاشته و این حرکت را انجام دهید در این حالت باید کمرتان صاف بوده و با آرامی تا جایی که نوک دماغتان با زمین تماس پیدا کند ، پایین بیایید.

حرکت دیگر با تحت فشار قرار دادن عضلات بخش تحتانی انجام می شود. در این حرکت لگن را از زمین بلند کرده و با یکی از پاهای باز به مدت 10 ثانیه خود را در همین حالت نگاه دارید. این حرکت را روزی 30 مرتبه انجام دهید.

2. حرکت کیگل برای درمان زود انزالی

پاها را به صورت قائمه قرار داده و لگن را از زمین بلند کنید به نوعی که به عضلات ران فشار وارد شود .در همین حالت به مدت چند ثانیه ای عضلات باسن را منقبض و منبسط کنید. این حرکت را به دفعات 2 تا 3 مرتبه در هر روز انجام دهید.

3. حرکات کششی چیموتاسانا برای رهایی از زود انزالی

هر دوپای خود را به حالت کشیده نگخ دارید و هوای شش ها را به هنگام کشش خالی کنید. این حرکت بافت های کنار آلت تناسلی را تحت تاثیر قرار میدهد. 30 ثانیه حالت کشش را حفظ و سپس به حالت قبل برگردید.

4. برای درمان زود انزالی با حرکت اوتاسانا

دست ها را میان کمر وپاها را هم عرض شانه باز کرده سپس هوای درون شش را بیرون داده و بدون خم کردن کمر به سمت جلو خم شوید. سعی کنید دست ها را 30 ثانیه روی زمین نگه دارید. تا کشش ملایمی را تجربه کنید. این حرکت اطراف آلت تناسلی و شکم را تقویت میکند.

5. انجام حرکت کوناسانا و درمان زود انزالی

زانوهای هر دو پا را طوری خم کنید که کف هر دو پا به همدیگر یچسبد. سپس سعی کنید با کشیدن زانو های خود به سمت پایین با سطح زمین برخورد کنند. این حرکت سبب میشود ماهیچه های کنار آلت تناسلی تقویت شود این حرکت را 3 مرتبه و هر مرتبه 10 بار انجام دهید.

ورزش چگونه می تواند باعث درمان زود انزالی مردان شود؟

عضلات تحتانی شکم که در قفسه لگن قرار گرفته اند، نقش مهمی در عمل رابطه جنسی ایفا می کنند. بنابراین طبیعی است که یک فرد با تقویت عملکرد این عضلات کوچک بتواند از انزال زودرس پیشگیری کرده و از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی