Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

حساس ترین نقاط بدن مردان برای تحریک جنسی

بر هیچکس پوشیده نیست که نقاطی در بدن زنان، برای لذت بخشی در طول رابطه جنسی وجود دارد، احتمالاً درباره کلیتوریس و نقطه جی می دانید. با این وجود شاید تعجب کنید وقتی بدانید بدن مردان نیز دارای نقاط حساس خاصی است که وقتی تحریک بشوند می تواند منجر به ارگاسم قوی تر شود و رابطه جنسی را بهتر از قبل کند.

به گزارش سایت طبتاج   بدن مردان نیز مانند بدن زنان، دارای نقاط حساس و تحریک پذیر است که می توانید با پیدا کردن این نقاط حساس و تحریک آنها رابطه جنسی بهتر و لذت بخش تر از قبل داشته باشید.کلیر کاوانا بنیانگذار فروشگاه های کالای مرتبط به زناشویی گفته است: ارگاسم رها کردن تنش جنسی است و تنش از طریق افزایش تدریجی و متغیر لمس و فشار بر نقاط حساس بوجود می آید. او می گوید لیس زدن و گاز گرفتن، و اضافه کردن سرما و گرما به دهان با مکیدن یخ یا نوشیدن چای داغ، و سپس انجام اعمال جنسی می تواند همسرتان را بیشتر تحریک کند. برای پیدا کردن نقاط حساس بدن همسر خود می توانید از لیست ما کمک بگیرید.

1. ناحیه حساس 1: نقطه

چگونه آن را پیدا کنیم: فرنولوم نقطه ای است که درست در سطح زیرین سر آلت تناسلی قرار دارد و میزان عصب های انتهای آن برخی اوقات با کلیتوریس در زنان مقایسه می شود.

چطور همسرتان را تحریک کنید: وقتی با شوهر خود رابطه جنسی دهانی دارید، زبان خود را به آن نقطه بکشید. در حالی که آلت را در دست گرفته اید و انگشتان خود را به دور آن حرکت می دهید، با انگشت شست به این ناحیه ضربه بزنید. برای اینکه تحریک به آرامی اتفاق بیفتد، دست را بین نقطه حساس F و پایه کمتر حساس آلت تناسلی عقب و جلو کنید.

2. ناحیه حساس 2: کف پا

چگونه آن را پیدا کنیم: مارک میشلز راهنمای مسائل جنسی می گوید: مردان نسبت به زنان میزان بیشتری از عصب ها را در پاهای خود دارند. یک نقطه فشار در حدود یک سوم پایین تر از انگشت سوم، درست در مقابل قوس در مرکز پا وجود دارد. فشار دادن این نقطه، که به نام " bubbling spring" شناخته می شود، ممکن است جریان خون در بدن را افزایش دهد و مرد را برای رابطه جنسی آماده تر کند.

چطور همسرتان را تحریک کنید: پیش زمینه را با ماساژ از پا شروع کنید، یک حوله گرم آماده داشته باشید و سپس پای او را روی دامان خود قرار دهید. از حوله گرم برای مالش دادن و گرم کردن پا استفاده کنید، سپس با قرار دادن انگشت شست روی این نقطه و به آرامی مالش دادن اطراف آن، روی برانگیختن ناحیه تحریک تمرکز کنید.

3. ناحیه تحریک 3: نقطه جی (g) در مردان

چطور این نقطه را پیدا کنیم: غده پروستات مردان، که در حدود سه چهارم طول انگشت درون مقعد قرار دارد و مانند یک گردو در سمت پایه آلت تناسلی حس می شود، دارای عصب های تحریک کننده است. میشلز می گوید: این نقطه شبیه به نقطه G در زنان است و ماساژ دادن آرام آن می تواند موجب ارگاسمی قوی بشود.

چطور همسرتان را تحریک کنید: بهتر است پیش از اینکه انگشت خود را وارد مقعد شوهرتان کنید با او صحبت کنید تا او از انجام این کار متعجب نشود. خوب است که در طول یک مکالمه رومانتیک و با بیان اینکه دوست دارید با او عشق بازی کنید شروع کنید و از قصدتان برای امتحان کردن این نوع از تحریک صحبت کنید. ممکن به او بگویید که شنیده اید تحریک پروستات می تواند منجر به ارگاسم شدید بشود و ببینید آیا تمایلی به امتحان کردن آن دارد. اگر شوهر شما از اینکه بخواهید با انگشتتان آن ناحیه را به آرامی لمس کنید احساس راحتی ندارد، راه های دیگری نیز برای تحریک پروستات وجود دارد. یکی از این راه ها، فشار ملایم به ناحیه پوستی بین بیضه و مقعد است. پروستات درونی بین پایه آلت تناسلی و مقعد قرار دارد، بنابراین تماس این ناحیه از قسمت بیرونی می تواند غده را تحریک می کند. برای اینکار مرد باید به پشت تکیه بدهد، پاها را از هم باز کرده و زانو ها را خم کند و سپس شما شروع به فشار یا حرکات لرزشی سریع در این ناحیه کنید.

4. ناحیه تحریک 4: انگشت شست

چگونه آن را پیدا کنیم: شما هم آن را دارید.

چطور همسرتان را تحریک کنید: بسیاری افراد تنها به روی دستگاه تناسلی تمرکز می کنند. میشل می گوید: اگر تجربه تحریک در قسمت های دیگر بدن را برای او فراهم کنید، می توانید دنیای دیگر از لذت رابطه جنسی را به روی او باز کنید. انگشت شست در واقع یک نقطه محرک جنسی برای بسیاری از مردان است و در طول عشق بازی ذهن او را به بدن مرتبط کند. با نگاه کردن به چشم های همسرتان شروع کنید و در همان حال دست های او را ببوسید و سپس انگشت شست او را مک بزنید.

5. ناحیه تحریک 5: چین زیر باسن

چطور آن را پیدا کنیم: چین بالای ران یعنی جایی که ران به باسن می رسد یک نقطه تحریک است. میشلز می گوید: این نقطه حساس است و می تواند به همین دلیل باشد که برخی افراد دوست دارند به باسن ضربه بزنند.

چطور همسرتان را تحریک کنید: این کار را به آرامی انجام دهید. با ملایمت ناخن های خود را به این ناحیه بکشید، سپس یک ضربه نرم بزنید. یا وقتی به روی شکم دراز کشیده است، شروع به بوسیدن از روی کمر کنید تا به روی باسن و این چین خوردگی بین باسن و ران برسید، می توانید این ناحیه را با زبان تحریک کنید.


6. ناحیه تحریک 6: استخوان خاجی

چگونه آن را پیدا کنیم: استخوان خاجی، استخوانی مثلثی شکل است که در قسمت پایین ستون فقرات و باسن قرار دارد. عصب هایی در استخوان خاجی وجود دارد که به دستگاه تناسلی مرتبط است، بنابراین تحریک این اعصاب می تواند احساساتی را به اندام مردانه همسرتان منتقل کند. در حقیقت، برخی مطالعات نشان می دهد که تحریک الکتریکی این اعصاب می تواند منجر به ارگاسم شود.

چطور همسرتان را تحریک کنید: مرد روی شکم دراز بکشد و ماساژ سبکی روی استخوان خاجی او انجام بدهید. انجام این کار نه تنها اعصاب ساکرال را تحریک می کند، بلکه باعث تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک می شود که برای آرامش و رسیدن به ارگاسم مهم است.

7. ناحیه تحریک 7: نوک سینه ها

چگونه آن را پیدا کنیم: شما می دانید این ناحیه کجاست.

چه کاری باید برای تحریک انجام داد: اگر همسرتان از این کار لذت می برد، با نوازش هاله موجود در نوک سینه شروع کنید و به آرامی نوک سینه را لمس کنید. اطراف سینه زبان بزنید و روی آن را بمکید، فشار را زیاد کرده و به آرامی آن را گاز بگیرید. حتی پیشنهاد می شود یک جفت گیره نوک پستان را نیز امتحان کنید. این باعث نگه داشتن جریان خون در این ناحیه می شود و حساسیت را افزایش می دهد. یا پس از خنک کردن دهان با یک تکه یخ، نوک سینه را بمکید. میشلز می گوید: انقباض نوک سینه ها به دلیل سرما می تواند احساسات را تشدید کند.

8. ناحیه تحریک 8: درز بین بیضه ها

چگونه آن را پیدا کنیم: تحریک کردن مرد از طریق آلت تناسلی بسیار آسان است، اما نباید باعث شوید بیضه ها در معرض سرما قرار بگیرند. کیسه بیضه پوست شلی است که بیضه ها را احاطه کرده است و تحریک آن احساس خوبی به همراه دارد. خطی که مانند یک درز بین دو کیسه بیضه است، نقطه تحریک مورد نظر ماست.

چطور باید تحریک را انجام داد: لمس کردن آرام این ناحیه با زبان برای اکثر مردان احساس خوبی دارد. بگذارید همسرتان شما را در زمینه پیدا کردن نقاطی که فشار آن حس خوبی می دهد راهنمایی کند. برای اینکه واقعاً این ناحیه را گرم کنید می توانید قبل از این کار مقداری چای گرم بنوشید تا زبان شما گرم شود. این کار باعث تحریک بیشتر و ارگاسم قویتر می شود.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی