Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

جدیدترین مدل‌های آرایش با موی مشکی

رنگ موی مشکی از جذابیتی فوق العاده‌ای در بین دیگر رنگ‌های مو برخوردار است اما انتخاب درست آرایش و نوع میکاپ برای موی مشکی بسیار مهم است و اگر انتخاب اشتباهی برای آرایش صورتتان داشته باشید نه تنها موهایتان جذابیتی نخواهد داشت بلکه ظاهری ناخوشایند برایتان می‌سازد. با بیتوته همراه باشید تا اصول آرایش با موی مشکی را بدانید و جدیدترین مدل‌های میکاپ با موی مشکی را مشاهده فرمائید.

اصول آرایش با موی مشکی

به گزارش سایت طبتاج  اولین قدم در داشتن آرایشی متناسب با موی مشکی، انتخاب کرم پودر مناسب است. رنگ کرم پودرتان را طوری انتخاب کنید که مکمل رنگ موهایتان باشد. بنابراین کرم پودرهای خیلی روشن نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

افرادی که موهای تیره یا مشکی دارند نباید برای آرایش تمام قسمت های صورت رنگی تیره انتخاب کنند. به طو واضح‌تر اگر رنگ تندی برای آرایش یک قسمت انتخاب می‌کنید. آرایش دیگر قسمت‌ها را لایت کار کنید.

 

در این نوع میکاپ صورت که رنگ رژ تیره و تند را با سایه و خط چشمی پهن و سیاه ترکیب نکنید زیرا قرار گرفتن این آرایش در کنار موهایی مشکی نه تنها جذابیتی ندارد بلکه چهره ناخوشایندی را برایتان می‌سازد. و یا بالعکس برای آرایش چشم تند و غلیظ بهتر است از رنگ رژ لایت و طبیعی‌تری انتخاب کنید.

 

به نوع اصلاح و رنگ ابروهایتان توجه زیادی داشته باشید. ابروها فاصله کمی با مو دارند پس همخوانی این دو بسیار مهم است. ابروهای پهن و تیره با موی مشکی ظاهر خوبی نمی‌سازد.

 

پس اگر ابروهای خیلی پهنی دارید بهتر است آن را کمی خلوت و باریک‌تر کنید. رنگ ابرو بهتر یکی دو درجه از مو روشن تر باشد اما در روشن کردن ابروی خود زیاده روی نکنید؛ طوری که در نگاه اول غیر طبیعی بودن آن به چشم بخورد و تو ذوق بزند.

 

جدیدترین مدل‌های آرایش با موی مشکی

آرایش با موی مشکی،آرایش برای موی مشکی،آرایش سال

ترکیب زیبای رژ قرمز با موی مشکی

 

آرایش با موهای مشکی،مدل آرایش برای موی مشکی،مدل آرایش جدید

سبک جدید آرایش با موهی مشکی

 

آرایش با موی مشکی،آرایش برای موی مشکی،آرایش جدید

مدلهای جذاب آرایش

 

آرایش با موی مشکی،آرایش با موی تیره،مدل جدید آرایش صورت

آرایش برای موی مشکی

 

آرایش با موی مشکی،آرایش برای موی مشکی،اصول آرایش کردن

مدل آرایش جدید متناسب با موی مشکی

 

آرایش با موی مشکی،آرایش موی مشکی،مدل آرایش جدید

نحوه‌ی آرایش با موی مشکی

 

آرایش با موی مشکی،آرایش برای موی مشکی،آموزش آرایش

آرایش موی مشکی

 

آرایش با موی مشکی،موی مشکی،اصول آرایشی

جدیدترین میکاپ‌ها با موی مشکی

 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی