Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تاثیر غذاها بر عطر و بوی واژن زنان

با تغییر میزان ph واژن ، عطر و بو و حتی طعم واژن نیز تغییر می کند ! به عنوان مثال ادویه جات ، پیاز ، سیر ، گوشت قرمز ، لبنیات ، مارچوبه و کلم بروکلی   می توانند تعادل ph محیط واژن را به هم بزند و در نتیجه باعث ایجاد بوی نامطبوع در واژن گردد .

به گزارش سایت خبری طبتاج ، خوشبو کردن واژن با غذا ! غذا چگونه واژن خانم ها را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را خوش بو یا نا مطبوع می کند ؟

تا حالا مارچوبه خوردید ؟

اگرم مارچوبه خورده باشید مطمئن هستم که به تغییر بوی واژن بعد از مصرف مارچوبه توجه نکردید !

کل این مقاله می خواد جمله ی بالا رو توضیح بده که چگونه انواع غذا ها بر روی واژن زن ها تاثیر میذاره ؟

اگر شما یک خانم هستید حتما این مسئله مهم رو می دونید که واژن یک زن نه تنها نباید بوی بد بده بلکه باید تا حد امکان بوی خوش آیندی هم داشته باشه .

یک واژن سالم باید محیطی با PH اسیدی داشته باشه . همچنین در داخل واژن باید مقدار زیادی باکتری های مفید وجود داشته باشه که ویروس ها و عفونت های این ناحیه حساس رو از بین ببرند تا با وجود محیط تاریک و نمناک واژن هیچ قارچ و عفونتی در این قسمت از بدن زن رشد نکند .

اما به گفته دکتر Mary Rosser ، متخصص کلینیک تخصصی شهر نیویورک ، غذایی که شما مصرف می کند ph داخل واژن را بالا و پایین می کند .

با تغییر میزان ph واژن ، عطر و بو و حتی طعم واژن نیز تغییر می کند ! به عنوان مثال ادویه جات ، پیاز ، سیر ، گوشت قرمز ، لبنیات ، مارچوبه و کلم بروکلی می توانند تعادل ph محیط واژن را به هم بزند و در نتیجه باعث ایجاد بوی نامطبوع در واژن گردد .

از طرف دیگه میوه ها به خاطر وجود مواد شیرینی که در داخل خود دارند می توانند همه چیز رو شیرین کنند, این مقاله توسط سایت رنگ زندگی تهیه و ترجمه شده است برای دیدن مقالات جذاب تر به سایت رنگ زندگی سری بزنید .

اما در هر صورت شما هر غذایی که مصرف کنید تاثیر آن بر روی واژن بیشتر از دو تا سه روز باقی نخواهد ماند .

ولی وقتی شما هر روز غذاهایی رو بخورید که بوی واژن را بد می کنند ، هر روز واژن شما بوی بدی میدهد .

بنابر این اگر علاوه بر شکم خودتون به واژن خودتون نیز اهمیت می دهید ، باید غذاهای تازه ، سبزیجات ، حبوبات و مقدار زیادی آب مصرف کنید .

ماست چکیده علی الخصوص اگر از شیر بز درست شده باشه ، میتونه تاثیر بسیار خوبی بر واژن زن داشته باشه و تعادل اسیدی محیط واژن خانم ها رو حفظ می کنه.

در نهایت اگر قصد داشتن یک واژن خوب و خوش بو را داشته باشید ، باید در مصرف شیرینی و شکلات صرفه جویی کنید .

نمی دونم چرا هر چیزی که خوشمزس برای سلامتی ضرر داره!!!

زنان دیابتی که قند خون بالایی دارند بیشتر در معرض ابتلا به عفونت واژن قرار دارند .

پس اگر فکر قطر شکم رو نمی کنید ، باید حداقل بخاطر بوی واژن ، از خوردن شیرینی زیاد خود داری کنید

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی