Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تاثیر سایز آلت تناسلی مردان بر لذت جنسی زنان

شاید سایز آلت تناسلی در رابطه جنسی موثر باشد، اما در یک رابطه جنسی لذت بخش همه جوانب باید سنجیده شود تا هر چه بیشتر بتوان نظر شریک جنسی را جلب کرد.

به گزارش سایت طبتاج  ، این سوال که آیا سایز آلت تناسلی مردان در بیشتر لذت بردن زنان حین رابطه جنسی موثر است یا خیر سوالی است که هیچگاه از مُد نمی افتد و همیشه مطرح خواهد بود اما دانشمندان اکنون جوابی برای آن دارند که مجله دلگرم در این مقاله بر آنست تا شما را با آن آشنا کند.

آلت تناسلی مردان

طبق مطالعاتی که اخیرا صورت گرفته است، سایز آلت تناسلی مردان به نوعی در رابطه جنسی موثر است. اما این مساله فقط برای بعضی خانم ها و برای انواع خاصی از ارگاسم صدق می کند. این مقاله که در مجله پزشکی جنسی یه چاپ رسیده، بیان داشته است که خانم هایی که ارگاسم های مکرر واژینال دارند و همچنین آنهایی که با عمل دخول به ارگاسم می رسند تمایل بیشتری به برقرار کردن رابطه جنسی با مردانی با آلت تناسلی بزرگتر دارند.

در این مطالعه از 323 خانم خواسته شد تا روابط جنسی گذشته شان را به یاد بیاورند و بگویند که چقدر عمل دخول و طول آلت تناسلی و یا دیگر اعمال حین رابطه جنسی برایشان اهمیت داشته و به ارگاسم آنها کمک بیشتری کرده است. همچنین از آنها خواسته شد تا بگویند آیا در حین رابطه ، دوست داشتند که سایز آلت تناسلی کوچکتر و یا بزگتر از حد متوسط آن باشد.( برای آنهایی که مطمئنا الان به دنبال یافتن سایز متوسط هستند باید بگوییم 14.5 تا 15.5 سانتی متر سایز مناسبی است!)

اینطور که معلوم است آمارهای جدید متفاوت از قبل شده اند چرا که حدود 50 درصد از خانم ها( 160 نفر) تجربه ارگاسم از راه واژن را داشتند و از این روش لذت می بردند، در حالییکه آمارهای قبلی نشان می دهند که حدود 75 درصد از خانم ها، از طریق دخول به تنهایی، به ارگاسم نمی رسند و دیگر اعمال می بایست برای لذت بردن آنها صورت گیرد. از این 160 خانم، حدود 60 درصد آنها اعلام کردند که سایز آلت تناسلی برایشان اصلا مهم نیست و در کمتر یا بیشتر لذت بردنشان اصلا تاثیری ندارد. اما آمار تقریبا چشمگیری (33.8%) اذعان داشتند که آلت تناسلی شریکشان هرچه بزرگتر از حد متوسط باشد، بیشتر لذت می برند. حدود 6.3 درصد از این افراد آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط را ترجیح می دادند.

برای بعضی از محققان این مطالعه به نوعی پیچیده و دشوار به نظر می آید چرا که همه خانم ها به یک صورت به ارگاسم نمی رسند. شاید سایز آلت تناسلی در رابطه جنسی موثر باشد، اما در یک رابطه جنسی لذت بخش همه جوانب باید سنجیده شود تا هر چه بیشتر بتوان نظر شریک جنسی را جلب کرد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی