Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی بعد از ازدواج

در این مقاله از تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی بعد از ازدواج مطلع می شوید.  بدر این پست مجله آموزش جنسی و زناشویی آ3ب می خوانید : 

  • تاثیر روابط زناشویی بر لاغری
  • دلیل چاق شدن آقایان بعد ازدواج
  • تاثیر رابطه زناشویی بر پوست و لاغری
  • تاثیر لاغری در ازدواج
  • خواص زن چاق
  • تفاوت واژن زن چاق و لاغر
  • ایا اب مرد باعث چاقی میشود
  • ایا رابطه از پشت باعث چاقی میشود
  • ایا خودارضایی در زنان باعث لاغری میشود
  • آیا نزدیکی زیاد ضرر دارد
  • ایا رابطه از پشت باعث چاقی میشود
  • و…

تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی

درمورد تاثیر ربطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی باید بگوییم شروع فعالیت جنسی می تواند اثرات مختلفی بر بدن شما داشته باشد. بعضی های بر این باورند که برخلاف فواید آن برای سلامت، رابطه زناشویی منظم می‎تواند موجب چاقی نیز بشود.

وضعیت هورمون ها در صورت داشتن رابطه جنسی منظم متفاوت خواهد بود. معمولا هورمون ها منظم تر شده و این نظم هورمونی آرامشی به همراه دارد که اشتهای افراد را برای غذا خوردن افزایش می دهد. در این شرایط اگر به سلامت خود اهمیت ندهید و تغذیه بیش از حد داشته باشید ، چاق می شوید. اگر به سلامت خود اهمیت بدهید و ورزش منظم داشته باشید، رشد عضلانی بدنتان از کسی که فعالیت جنسی منظمی ندارد بهتر خواهد بود. در نتیجه نه تنها چاق نمی شوید بلکه خوش اندام تر شده و تاثیر روابط زناشویی بر پوست را نیز مشاهده می کنید.

فعالیت جنسی ، اثرات مختلفی بر بدن شما دارد. دانشمندان ادعا کرده‌اند که رابطه جنسی می تواند موجب بهبود سلامت قلب ، کاهش استرس، بهبود خواب و کنترل نوسات موجود در گردش خون انسان شود.

بر اساس مطالعات و تحقیقات متخصصان سلامت، داشتن رابطه به طور منظم، به وجود آورنده سبکی سالم در زندگی است.

اگر تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی بعد از ازدواج ، چاقی یا لاغری بیش از حد است، برای رفع مشکل و مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره تماس بگیرید.

رابطه جنسی موجب افزایش وزن نمی شود. اما عدم تعادل هورمون های جنسی می تواند باعث چاقی یا لاغری شود. ممکن است این عدم تعادل هیچ ارتباطی با فعالیت جنسی شما ندارد. به این دلیل که تنظیم هورمونی به عوامل متعددی بستگی دارد. مانند سن به بلوغ رسیدن، چرخه قاعدگی و یائسگی و… . نوسان در هورمون‌های جنسی همچون DHEA، استروژن و پروژسترون موجب افزایش وزن می شود.
این تصور که زنان بلافاصله پس از ازدواج چاق می شوند، درست نیست. حس رضایت و نارضایتی از شرایط زندگی مشترک هم در مردان و هم در زنان می تواند باعث چاقی یا لاغری شود.

افزایش و کاهش وزن هیچ ارتباط مستقیمی با رابطه جنسی ندارد. بلکه علت آن عوامل غیر مستقیم با ازدواج است. اگر تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی بعد از ازدواج ، چاقی یا لاغری بیش از حد برای شماست، برای رفع مشکل و مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره تماس بگیرید.

رابطه و به دست آوردن احساس امنیت عاطفی است. تعدادی مطالعات نشان می دهد که افرادی که در یک رابطه هستند، بیشتر از افراد مجرد تمایل به خوردن دارند. بنابراین، ورزش کردن منظم و ادامه دار و داشتن رژیم غذایی سالم کلید داشتن تناسب اندام است.
تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی
رابطه جنسی با تحرک بدنی می تواند به از دست دادن کالریهای اضافی کمک کند. در حین رابطه جنسی میتوانید ۱۰۰ تا ۳۰۰ کالری در ۳۰ دقیقه‌ بسوزانید.

معمولا آقایان در هر دقیقه ارتباط جنسی فعال ٤.٢ کالری میسوزانند و خانمها هر دقیقه ٣.١ کالری می سوزانند. مقدار کالری که زن یا مرد می سوزاند بستگی به میزان فعالیت دارد.

 

آ3ب http://a3b.ir

طبتاج http://tebtaj.ir

خواندن مطالب پایین نیز برای شما توصیه می شود :

  1. علت افزایش وزن و چاق شدن بعد از ازدواج

  2. روش های چاق کردن و جوانسازی واژن زنان

  3. بهترین پوزیشن های جنسی برای مردان و زنان چاق

  4. تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی بعد از ازدواج

تهیه و تنظیم در مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی