Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

بیشترین میل جنسی زنان در چه سنی است؟

به لحاظ فیزیولوژیکی، اوج بلوغ جنسی زن در ۱۹ سالگی است. در واقع زمانی که استروژن و پروژسترون در اوج فعالیت خود هستند.

به گزارش سایت  طبتاج  ، به لحاظ فیزیولوژیکی، اوج بلوغ جنسی زنان در ۱۹ سالگی است. در واقع زمانی که استروژن و پروژسترون در اوج فعالیت خود هستند. اما بهترین رابطه جنسی مسئله ای فیزیولوژیکی نیست.

ممکن است در رابطه جنسی با همسر خود دچار مشکلاتی باشید. پس بهتر است این سوال ها را همراه با جواب شان بخوانید، شاید مشکل شما هم باشد.


چگونه باید به همسرم بگویم که زیاد در کارهای جنسی مهارت ندارد؟
با احتیاط کامل. بسیاری از مردان نسبت به عملکرد جنسی خود اعتماد به نفسِ کافی ندارند، بنابراین قبل از آن که درباره این موضوع با او صحبت کنید، بهتر است به او بگویید که در هر شرایطی از بودن و خوابیدن و رابطه ی جنسی با او لذت می برید و به این روش اعتماد به نفس و غرورش را پررنگ کنید. در مرحله بعد، اگر این مشکل نعوظی باشد، باید بدانید که او اصلا دوست ندارد به آن اشاره کنید و خودش می داند، او فقط می خواهد شما درکش کنید. و اگر مشکل زودانزالی است، قدرت و توانایی او را به او یادآور شوید.


نگران این هستم که بهترین رابطه ی جنسی ام را انجام داده باشم، بخصوص الان که در اوج جوانی ام. آیا همین طور است؟
به لحاظ فیزیولوژیکی، اوج بلوغ جنسی زن در ۱۹ سالگی است. در واقع زمانی که استروژن و پروژسترون در اوج فعالیت خود هستند. اما ۱۹ سالگی سنی نیست که اکثر زنان بخواهند بگویند بهترین رابطه ی جنسی شان را تا آن سن داشته اند. یادتان باشد بهترین رابطه جنسی مسئله ای فیزیولوژیکی نیست، بلکه مسئله ای روانشناختی است.


دوست دارم برای همسرم ناز کنم، اما همسرم می گوید این کارها بی فایده است، آیا باید دست نگه دارم؟
سعی کنید که او را تشویق کنید تا درباره ی این مسئله صحبت کند که چه پیش می آید که این طور فکر می کند، و خودش چه چیزی دوست دارد. حواستان باشد که لحن صحبت تان عشوه آمیز و نرم باشد. مثل گفتن این که: این را دوست داری؟ دوست داری موقع رابطه چطوری باشم

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی