Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با قرص، پماد موضعی و جراحی

اندازه آلت تناسلی یکی از عوامل نگرانی در آقایان محسوب می شود. این مطلب باعث شده تا هزینه بسیار زیادی صرف رفع این نگرانی شود. این مقاله به بررسی تأثیر و عوارض جانبی روش های افزایش اندازه آلت تناسلی مردان می پردازد. همچنین اندازه متوسط طول و ابعاد آلت تناسلی ارزیابی خواهد شد.

به گزارش سایت طبتاج  یکی از بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی تزریق ژل است که  توسط متخصصان انجام می شود.

آلت تناسلی مردان

اندازه متوسط آلت تناسلی مردان

شکل و اندازه آلت های تناسلی با هم فرق دارد و امکان دارد به میزان زیادی متفاوت باشند.

البته استفاده از پروتز آلت تناسلی اخیرا مورد استفاده جراحان هم قرار می گیرد.

یک مطالعه در سال 2014 که در مورد 15521 مرد از سرتاسر جهان انجام شد تعیین کرده است که :
  • اندازه متوسط طول آلت تناسلی در حالت استراحت و غیر برانگیخته 16/9 سانتی متر و قطر آن 31/9 سانتی متر  می باشد.
  • اندازه متوسط طول آلت تناسلی در حالت نعوظ (بزرگ و سفت شدن آلت تناسلی) 12/13 سانتی متر و قطر آن 66/11 سانتی متر می باشد.
محققین این گونه استنباط کردند که آلت تناسلی 5 درصد از مردان در حالت نعوظ بیش از 16 سانتی متر است. در مورد 5 درصد بقیه، آلت تناسلی در حالت نعوظ کوتاه تر از حدود 10 سانتی متر می باشد.

آیا افزایش اندازه آلت تناسلی در مردان امکان پذیر است؟

بیشتر مردانی که تمایل به بزرگ کردن آلت تناسلی خود دارند، دارای آلت تناسلی با اندازه طبیعی هستند و عملا آلت کوچک ندارند به طوری که اندازه آلت تناسلی شان برای انجام فعالیت های جنسی و ادرار کردن کاملاً مناسب می باشد. شرکت های تولیدکننده ادعا می کنند که محصولات شامل قرص، پماد و ابزار کششی می توانند اندازه آلت تناسلی را در مردان افزایش دهند. برخی از مردان هم از جراحی برای این منظور استفاده می کنند.
 
البته بنیاد مراقبت های اورولوژی اظهار می کند که تقریبا هیچ یک از این روش ها تاثیری در اندازه آلت تناسلی ندارند.

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

در ادامه روش های بزرگ کردن آلت تناسلی بررسی می شوند :

ابزار کششی

هدف استفاده از این ابزار افزایش سایز به وسیله کشش بافت آلت تناسلی می باشد. شخص یک وزنه یا حلقه را بر روی آلت تناسلی در حالت استراحت (غیر برانگیخته) قرار می دهد تا طول آلت به آرامی افزایش پیدا کند.

بر اساس تحقیقات علمی در سال 2010، ابزار کششی تنها روش مبتنی بر شواهد معتبر جهت افزایش اندازه آلت تناسلی است و ممکن است کارآمدی این روش کمتر از جراحی آلت تناسلی نباشد.

بسیاری از تحقیقات تأثیر ابزار کششی را ارزیابی کرده اند و نتایج در این مورد متفاوت بوده اند. بعضی از تحقیقات نشان داده اند که این ابزار می تواند تا اندازه 1 تا 3 سانتی متر طول آلت را افزایش دهد. در بیشتر تحقیقات انجام شده، شرکت کنندگان ابزار را برای مدت 4 تا 6 ساعت در روز استفاده کرده اند. در یکی از تحقیقات، برای مدت 9 ساعت در روز نیز از این ابزار استفاده شده است.

بهبود نتیجه درمان با استفاده از ابزار کششی قبل یا بعد از جراحی آلت تناسلی به وسیله محققین در دست بررسی است. البته شواهد مربوط به استفاده از ابزار کششی و نتیجه آن محدود می باشد.

ابزار وکیوم (مَکِش)

ابزار وکیوم دارای یک تیوب یا لوله است که روی آلت تناسلی قرار می گیرد. این ابزار با پمپ کردن هوا به خارج، باعث ایجاد خلاء می شود و خون در آلت تناسلی جریان پیدا می کند و باعث بزرگ شدن آن می شود.
مردان معمولاً برای درمان ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ از این ابزار استفاده می کنند. افزایش اندازه آلت تناسلی به کمک ابزار وکیوم به وسیله هیچ شواهد علمی معتبری پشتیبانی نشده است.

قرص و پماد

قرص ها و پمادهای متفاوتی برای بزرگ کردن آلت تناسلی موجود هستند. این محصولات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، مواد گیاهی و هورمون های مختلفی هستند. شواهد علمی معتبری در جهت اثبات تأثیر این محصولات در افزایش اندازه آلت تناسلی مردان وجود ندارد.
بزرگ کردن آلت تناسلی

جراحی برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

دو نوع  جراحی برای افزایش اندازه آلت تناسلی در مردان وجود دارد. در یک روش سلول های چربی به آلت تناسلی  تزریق می شوند. هدف از این کار افزایش قطر یا پهنا و در برخی از موارد افزایش طول می باشد. در این روش احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. عوارض جانبی ممکن است شامل ورم و تغییر شکل آلت تناسلی باشند. در صورتی که عوارض جانبی شدید باشند، امکان دارد به برداشتن آلت تناسلی نیاز باشد.
 
روش دیگر افزایش اندازه آلت تناسلی مردان، پیوند چربی از بدن فرد به آلت تناسلی می باشد. این روش خطر کمتری دارد و می تواند پس از 12 ماه به میزان متوسط 39/2 تا 65/2 سانتی متر به اندازه آلت تناسلی اضافه کند. اگرچه امکان دارد که در طول 1 سال پس از جراحی 20 تا 80 درصد از حجمِ اضافه شده از بین برود و در نتیجه ممکن است افراد برای دستیابی به نتیجه دلخواه به انجام چندین جراحی نیاز داشته باشند.
 
دومین نوع از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، قطع رباط نگه دارنده آلت تناسلی است. رباط باعث می شود که آلت تناسلی در قسمت شرمگاهی نگه داشته شود و هنگام نعوظ باعث تقویت و پشتیبانی از آلت می شود. اگر جراح این رباط را قطع کند، زاویه آلت تناسلی تغییر کرده و بزرگ تر به نظر می رسد.
 
به طور متوسط قطع رباط نگه دارنده آلت تناسلی می تواند طول آلت را در حالت غیر برانگیخته بین 1 تا 3 سانتی متر افزایش دهد ولی در این حالت میزان رضایت زوجین پایین می باشد. فقدان پشتیبانی از آلت هنگام نعوظ می تواند عمل دخول را با مشکل مواجه سازد.

چه زمانی باید از جراحی استفاده شود؟

جامعه پزشکی تنها در صورتی که فرد دارای عارضه میکروپنیس باشد جراحی را ضروری می داند. در این عارضه طول آلت تناسلی در حالت کشیده 5/7 سانتی متر و یا کمتر می باشد. 

یکی از بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی تزریق ژل است که  توسط متخصصان انجام می شود.

تهیه و تنظیم در سایت طبتاج

http://tebtej.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی