Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

انزال زودرس را چگونه کنترل کنیم؟

تکنیک شروع و توقف یک شکل از کنترل عصبی است. به یاد داشته باشید که تاخیر در ارگاسم خود ممکن است باعث کاهش یا عدم رضایت شریک زندگی شما شود. شما باید مطمئن شوید که شما و همسرتان قبل از شروع به  انجام اینکار خواستار یک چیز هستید.

به گزارش سایت خبری طبتاج  یادگیری کنترل انزال زودرس بدون عوارض جنسی داروها ، شامل یادگیری خواندن سیگنال هایی است که بدن شما به شما می دهد، دانستن اینکه چه موقع شما در معرض انزال هستید، و از نقطه انزال عقب نشینی کنید. تکنیک های زیر بسیار رایج هستند. قبل از اینکه شروع کنید، باید زمان زیادی را برای درک اصول اولیه درمان زود انزالی ، و پاسخ جنسی مردانه و تمرینات کگل صرف کنید.

چگونه می توانیم انزال را به تاخیر بیاندازیم؟

تکنیک شروع و توقف


تکنیک شروع و توقف یک شکل از کنترل عصبی است. به یاد داشته باشید که تاخیر در ارگاسم خود ممکن است باعث کاهش یا عدم رضایت شریک زندگی شما شود. شما باید مطمئن شوید که شما و همسرتان قبل از شروع به انجام اینکار خواستار یک چیز هستید.


خودارضایی


چگونه خودارضایی کنیم؟ شروع به تحریک خود با دست کنید، فشار و سرعت را حفظ کنید تا به اوج خود برسید. هنگامی که احساس می کنید تقریبا به نقطه انزال رسیده اید، فشار را آزاد کنید و سرعت خود را کم کنید. آلت تناسلی خود را بگیرید، سر آلت را فشار دهید اما نه خیلی زیاد. برای چند ثانیه، و یا تا زمانی که احساس کنید که از نقطه انزال عقب نشینی کرده اید چند ثانیه یا چند دقیقه صبر کنید. اجازه دهید احساسات به طور کامل متوقف شود. این فرایند را به صورت دلخواه تکرار کنید. تا زمانی که در این مرحله بر انزال زود رس خود کنترل پیدا کنید.

کمک از شریک جنسی


1. از شریک جنسی خود بخواهید که آلت تناسلی شما را با دست به آرامی و به صورت رفت و برگشت لمس کند.

2. هنگامی که به نقطه ای رسیدید که اعتقاد دارید نزدیک به انزال تان است، از شریکتان بخواهید که تحریک یا مالیدن را متوقف کند.

3. همچنین شما یا شریک تان می توانید انتهای آلت را بکشید. آن را با کمی فشار نگه دارید تا زمانی که احساس انزال عبور کند.

4. از شریکتان بخواهید دوباره تحریک جنسی را شروع کند و تکنیک را به صورت دلخواه تکرار کنید.

5. می توانید برای دفعات اول برای تحریک آلت از دست استفاده کنید. در مرحله بعد همین کار را با لوبریکانت انجام دهید و تکرار کنید.

6. در مراحل بعدی همین کارها را به ترتیب با دهان، مالیدن آلت بر روی واژن و در نهایت با دخول انجام دهید. دقت کنید تمام این مراحل را زمانی که به نقطه انزال رسیدید باید متوقف کرده و چند دقیقه مکث کنید. هنگامی که احساس انزال را گذراندید، می توانید فعالیت جنسی را از سر بگیرید، و دیگر احساس نمی کنید که در آستانه ی اوج قرار دارید.

استراژی های دیگر


علاوه بر تکنیک شروع و توقف شما می توانید از را های لحظه ای دیگری هم برای کنترل انزال زودرس استفاده کنید.

1. معاشقه را طولانی تر کنید :

طولانی کردن معاشقه باعث کاهش فشار و انتظارات مربوط به مقاربت می شود.در عوض، تمرکزتان بر سایر انواع کارهای جنسی، مانند ماساژ، لمس صمیمی و بوسیدن باشد.

اگر شما در حال تلاش برای به تأخیر انداختن ارگاسم خود هستید، اما شریک جنسی تان می خواهد ارگاسم شود ، می توانید تحریک دستی یا سکس دهانی را امتحان کنید.

به این ترتیب، ممکن است بتوانید اوج خود را به تاخیر بیندازید ولی شریکتان را به ارگاسم برسانید.


برای انزال زودرس متخصص سکسولوژی را ببینید.


این فرد آموزش دیده و می تواند به شما کمک کند که درباره هرگونه نگرانی اساسی که ممکن است بر سلامت جنسی تاثیر گذار باشد صحبت کنید. به عنوان مثال، اضطراب اساسی در مورد کار یا استرس در یک رابطه ممکن است بر عملکرد جنسی تأثیر بگذارد. و باعث انزال زودرس در شما شود. سکستراپی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی