Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

از دست دادن بکارت و سکس چه حسی دارد ؟

اگر در زندگی خود هنوز رابطه جنسی را تجربه نکرده اید یعنی باکره هستید

 

زنان معمولاً در اولین رابطه جنسی خود ارگاسم را تجربه نمی کنند مگر اینکه حقیقتا خیلی خوش اقبال باشند بدین ترتیب انتظار تجربه اوج لذت جنسی در نخستین رابطه اندکی زیاده خواهی است.

تهیه و تنظیم مطلب در سایت طب تاج

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

از دست دادن پرده بکارت چه حسی دارد؟
در خصوص پرده بکارت نظرات مختلفی وجود دارد . بعضی معتقد هستند از دست دادن بکارت هنگامی است که یک زن با یک مرد ارتباط دخولی برقرار کند. ولی واقعیت این است زمانیکه حرف از بکارت به بین می‌اید باید اقسام دیگر روابط جنسی را هم در نظر بگیرید. خیلی از دختران نگران اتفاقی هستند که موقع از دست دادن بکارتشان رخ میدهد .درصورتی که در زندگی خود هنوز رابطه جنسی را تجربه نکرده اید یعنی باکره هستید. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا اطلاعاتی که می خواهید را به دست آورید.

هنگامی که پرده بکارت تان را از دست می دهید چه اتفاقی می افتد؟
اکثر دختران تا رسیدن به سن 17 سالگی روابط جنسی را تجربه نمی کنند. بسیاری از آنها با وجودی که در این سن ازدواج میکنند ولی چون اصلاً اگاهی ای در خصوص زمانیکه بکارتشان را از دست بدهند ندارند از داشتن رابطه جنسی با همسرشانپرهیز میکنند .

مهم ترین نکته برای زنان این است که بدانند صرفا زمانی پرده بکارت شان را از دست می دهند که پرده ظریف hymen که داخل واژن قرار گرفته در زمان روابط دخولی از بین برود یا به اصطلاح پاره شود.


در زمان نخستین رابطه جنسی پرده بکارت کشیده شده ،باز میشود و چه بسا امکان دارد سبب ایجاد دردی مختصر و اندکی خون ریزی شود. بعضی زنان باید با انگشت بکارت خود را بصورت کامل بردارند. پرده بکارت زمانیکه پاره شود دیگر به هیچ وجه رشد نخواهد کرد یا مجدد به هم جوش نخواهد خورد و ترمیم نمی شود. در بعضی موارد پرده شما در زمان رابطه جنسی پاره نمی شود مگر اینکه دخول عمقی انجام شود.

از سوی دیگر زنان معمولاً متوجه درد روابط دخولی نمی شوند مگر اینکه میزان روان کننده ترشح شده در واژن کم باشد. درصورتی که حین رابطه جنسی درد دارید بهتر است با پزشکتان مشورت کنید علت مشکلتان را پیدا کند.

نکته مهمی که مسلماً باید در نظر داشته باشید این است که چه بسا با وجود پرده بکارت بدون رابطه دخولی، یا در نخستین رابطه جنسی و حین از بین رفتن بکارت احتمال حاملگی وجود دارد . مایع منی یا مایعی که قبل از انزال از بدن مردان بیرون می آید درصورتی که در روی واژن یا داخل واژن بریزد امکان دارد منجر به حاملگی شود. بدین ترتیب بهتر است برای پیش‌گیری از حاملگی ناخواسته و همچنین عفونت از قرص های هورمونی یا کاندوم استفاده نمایید.

 
چطور میتوان درد اولین رابطه جنسی را کاهش داد؟
بسیاری از زنان در خصوص اینکه موقع پاره شدن پرده بکارت حقیقتا چه اتفای می افتد و قرار است در زمان رابطه جنسی و پس از آن چه قدر درد بکشند نگرانی داشته و پرسش های زیادی برایشان بوجود می‌اید. در نخستین رابطه جنسی امکان دارد اندکی درد حس کنید ولی درصورتی که زمان کافی برای پیش نوازی صرف کنید و به میزان کافی روان کننده از واژنتان ترشح شود و عمل دخول به آرامی و با صبر و حوصله انجام شود، حینن ورود درد کمتری حس خواهید کرد و احتمالا هم دردی حس نکنید.

 

درصورتی که برای رابطه جنسی ترس داشته باشید سبب میشود درد بیشتری حس کنید بدین ترتیب لازم است ارامش خود را حفظ کرده و ترس تان از اتفاقی که قرار است بیوفتد را کنار بگذارید تا دردی حین رابطه جنسی حس نکنید. درصورتی که استرس داشته باشید به میزان کافی روان کننده در واژن ترسح نشده که خود منجر به دخول دردناک خواهد شد.

 

رابطه جنسی

 راهکار های زیادی برای کم تر شدن درد نخستین رابطه جنسی وجود دارد

 

نکته هایی که برای اولین رابطه جنسی باید در نظر داشته باشید
نخستین رابطه جنسی امکان دارد آن قدر که خیال می کنید لذتبخش نباشد. احیانا ذهنتان به اندکی درگیر چیز های گوناگون خواهد شد که توجه تان از رابطه جنسی دور شده و در نتیجه اندکی درد حس خواهید نمود. از نخستین تجربه جنسی خود توقع زیادی نداشته باشید علی الخصوص درصورتی که اولین تجربه شریک زندگیتان هم باشد.

تجربه ای که در نخستین رابطه جنسی دارید قرار نیست در زندگی جنسی تان ادامه داشته باشد
با کسب تجربیات بیش تر در رابطه های بعدی میتوانید احساسات بهتری را حین سکس تجربه کرده و رابطه ای شورانگیز ، لذتبخش و به یادماندنی داشته باشید. آماده تجربه های تازه باشید.

حتی امکان دارد در زمان اولین رابطه جنسی به ارگاسم نرسید
زنان معمولاً در اولین رابطه جنسی خود ارگاسم را تجربه نمی کنند مگر اینکه حقیقتا خیلی خوش اقبال باشند بدین ترتیب انتظار تجربه اوج لذت جنسی در نخستین رابطه اندکی زیاده خواهی است.


همیشه قبل از آغاز رابطه جنسی یک مکان بدون استرس را انتخاب کنید
درصورتی که دائم مضطرب آگاه شدن سایرین از کاری که انجام می دهید باشید هیچ گاه از رابطه جنسی لذت نخواهید برد. شایسته ترین کار این است که روابط را در مکانی امن و در ارامش انجام دهید تا اعصاب شما ارام گرفته و روابط جنسی برایتان لذتبخش تر باشد.


احساس گناه نکنید
بسیاری از دختران جوان بخاطر از دست دادن بکارت احساس گناه میکنند ولی باید بدانید که این مسئله یک روند کاملاً طبیعی از تغییرات رو به جلو زندگی شماست و بجای احساس گناه تلاش کنید از اینکه وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اید و میتوانید حس های خدادای جدیدی را تجربه کنید، لذت ببرید و نیازی نیست که از داشتن این رابطه جنسی خجالت بکشید.

برای هر اتفاق عجیب و غریبی آماده باشید
هنگامی که زن و شوهر هر دو کم تجربه هستند احتمال اینکه اتفاق عجیبی حین رابطه بیوفتد، وجود دارد . اصلاً چیزی نباید شما را سرخورده کند. درصورتی که اتفاق عجیبی حین روابط پیش آمد مانند خارج شدن گاز یا شنیدن حرفی از شوهرتان که خوشتان نیاید، جدّی نگرفته و از آن بگذرید باید بدانید این رویدادها کاملاً طبیعی بوده و تمامی زوجین آنها را تجربه میکنند .


با ناراحتی پس از دست دادن پرده بکارت کنار بیایید
در حالی که راهکار های زیادی برای کم تر شدن درد نخستین رابطه جنسی موجود است ولی امکان دارد پس از آن دچار ناراحتی شوید. خبر خوب این است که برای مقابله با درد و خون ریزی پس از نخستین نزدیکی میتوانید از مسکن های بدون نسخه استفاده کنید. درصورتی که سنتان کم تر از 19 سال است از استفاده آسپرین پرهیز کنید. در صورتی که خون ریزی داشتید بهتر است تا چند روز از پد بهداشتی استفاده کنید. صرفا در صورتی که پس از رابطه درد شدیدی داشتید باید به پزشک مراجعه کنید.

مجموعه آشنای محبوب 1 و 2

ناگفته های زناشویی به صورت پرسش و پاسخ

پکیج کامل و بینظیر برای راهنمایی تمامی زوج ها


دارای هولوگرام رسمی از وزارت بهداشت (شماره مجوز بهداشت 665/16332)

دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی (شماره مجوز ارشاد 155/47845)


 پکیج کاملا اورجینال و شکیل شامل 2 DVD


قیمت : 15000 تومان

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی