Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا درمانی برای فوت فیتش وجود دارد؟

افراد عاقل و با اراده ، در صورت علاقه به شریک جنسی و یا حتی ازدواج ، هرگز برده جنسی کسی نشده و حاضر نبوده میل جنسی خود را روی چکمه و پاهای میسترس و غیره سوق دهند. ولی اگر حس می کنید به کمک بیشتری نیاز دارید یا مشکل دیگری دارید ، حتما از مشاوران کلینیک نزدیک محل زندگی خود کمک بگیرید.

به گزارش سایت  طبتاج   فردی که تمایلات فوت فتیش دارد ، در رابطه جنسی حواسش بیشتر به یک نقطه است و در صورت زیاده روی ، کمتر احساس رضایت دارد زیرا هر چه پیش می رود ، به پوچ و بی معنی بودن رفتار خود بیشتر پی می برد . بتدریج احساس غم می کند و مایل است روش های ترک خودارضایی را تجربه کند . خوشبختانه کسانی که فوت فتیش را کنار می گذارند ، بعد از مدتی از میسترس متنفر می شوند و می فهمند که به چه چیز بیهوده ای علاقه داشته اند . 

واگویه های شخصی یک فوت فتیش را بررسی می کنیم :

چقدر برای این بیماری ناشناخته وقت گذاشتی؟ چه فرصت هایی رو از دست دادی ؟ این همه دنبال این چیزها بودی ، آیا نتیجه ی موثری داشت؟
دنیای انسان های موفق ، با مطالعه و معاشرت با افراد خوب شکل می گیرد . انسان های خوش فکر ، منضبط و متشخص حتی اگر در موقعیت های اغواکننده قرار بگیرند و حس شما را داشته باشند ، هیچ وقت حاضر نیستند به پا ، کفش و یا جوراب زنانه تا این حد فکر کنند چون برای وقت خود ، خیلی ارزش قائل هستند.

نیچه Nietzsche ، فیلسوف بزرگ آلمانی می گوید : زندگی یعنی بالا رفتن از سربالایی ، نَه پایین آمدن از آن ! کسی که پایین می آید ، زندگی را می بازد و آنکه بالا می رود ، زندگی را پُر نشاط تر می سازد.

اغلب کسانی که تمایلات فوت فتیش دارند بیشتر از هرکسی می دانند که این حس ، جز ضرر چیز دیگری ندارد اما باز اصرار دارند که الگویی برای تحقیر دیگران تجویز کنند که شامل فانتزی ها و تجربه های متنوع جنسی ست . تنبیه کردن ، Pissing ، پوشیدن جوراب نازک زنانه و ناسزا شنیدن و …
البته تمایلات فوت فتیش ، تنها مربوط به آقایان نیست و ممکن است در خانم ها هم وجود داشته باشد . به هر ترتیب این اختلال ، یکی از پیچیده ترین شکل های رفتار جنسی می باشد که در حوزه ی بیماری های ناشناخته تحلیل و بررسی می شود.

نکته: انتشار این مقاله ( درمان قطعی فوت فتیش ) صرفا جهت افزایش آگاهی والدین است و مطالعه آن ، برای همه رده های سنی توصیه نمی شود.

دیدن فیلم های پورنوگرافی ، خواندن داستان و چت ، در نهایت منجر به خودارضایی ( در دین مبین اسلام حرام است) می شود . وقتی پاهای یک خانم جوان با جوراب شیشه ای ، در محیط اینستاگرام که تصویرمحور است ، بیش از هفده هزار لایک می خورد نشانگر اهمیت این موضوع است . بهتر است افرادی که تمایلات فوت فتیش دارند ، اول محرک ها را از بین ببرند . مَثَل قدیمی معروفی هست که می گوید : چشم که ببیند ، دل نیز آن را طلب خواهد کرد.

به خوبی می دانیم که مشکلات جنسی و تبعات آن ، در تمامی دوره ها وجود داشته و تا امروز حل نشده باقی مانده است اما فراموش نکنیم که تا دو دهه قبل ، جوانان ما این حس را اینقدر شدید نداشته اند … بنابراین اگر فردی هستید که تمایلات فوت فتیش دارد حتما از دیدن سایت های عجیب و مهوع دوری کنید . ساعاتی را به ورزش های رزمی و گروهی اختصاص دهید . در محیط های زنانه با اعتماد به نفس بالا ، بسیار عادی و انگار نه انگار باشید . در محل کار ، با جدیت کار کنید تا از تنهایی و بیکاری فاصله بگیرید.

سخن پایانی

افراد عاقل و با اراده ، در صورت علاقه به شریک جنسی و یا حتی ازدواج ، هرگز برده جنسی کسی نشده و حاضر نبوده میل جنسی خود را روی چکمه و پاهای میسترس و غیره سوق دهند. ولی اگر حس می کنید به کمک بیشتری نیاز دارید یا مشکل دیگری دارید ، حتما از مشاوران کلینیک نزدیک محل زندگی خود کمک بگیرید.

ارنست همینگوی Ernest Hemingway نویسنده رمان پیرمرد و دریا گفته است : هر کسی در زندگی خود ، باید کسی را داشته باشد تا با او درد دل کند ، وگرنه از غصه دق خواهد کرد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی