Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش مرحله به مرحله فرنچ ناخن در منزل

 فرنچ ناخن چیست؟ فرنچ مانیکور چیست؟ در حقیقت واژه فرنچ یعنی فرانسوی، به فرانسوی ها با زبان انگلیسی فرنچ میگویند،و فرنچ مانیکور هم یعنی آرایش ناخن فرانسوی. خب حالا که معنی لغت فرنچ مانیکور را فهمیدیم به شما میگوییم فرنچ مانیکور چگونه است. فرنچ مانیکور یک آرایش ناخن است که در آن سر ناخن به رنگ سفید و کل ناخن هم بی رنگ یا صورتی یا طرح دار میشود.

چکار کنید تا فرنچ منظمی داشته باشید ؟

به گزارش سایت طبتاج  بعد از اینکه لاک پایه بطور کامل خشک شد قسمت بالای ناخن را بصورت خطی لاک سفید بزنید .برای اینکه در این مرحله لاک سفید تمیز و مرتب روی ناخن ها کشیده بشه قسمت پایین ناخن را چسب قرار دهید و قسمت بالا را لاک سفید بکشید .بعد از خشک شدن لاک ها میتونین روی ناخن هاتون لاک براق کننده یا بیرنگ بزنین تا زیباتر بشه و علاوه بر اون باعث جلوگیری از شکسته شدن ناخن ها میشه.

 

فرنچ سفید روی لاک صورتی بسیار کلاسیک و زیباست و باعث میشه که ناخن هاتون هم بلندتر به نظز بیان.

 

برای لاک زدن میتونین از رنگ های مختلف استفاده کنید 

 

آنچه در طراحی ناخن باید رعایت شود

در فرنچ حتماً مواردی را درنظر داشته باشید تا وقت و هزینه ای که صرف کردید، بازدهی لازم و مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

 

قلمو تمیز

همواره قلمو تمیز با الیاف محکم را در فرآیند لاک زدن و فرنچ بکار ببرید تا دراین فرآیند ، این قلمو پاره و ریش ریش نشود و مو های آن روی سطح لاک باقی نماند.

 

فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

آموزش مرحله به مرحله فرنچ ناخن

 

آغشته سازی

همواره به اندازه کافی، قلمو لاک را آغشته کنید تا وقتی قلمو روی سطح ناخن قرار می گیرد، با انباشت اضافی مواد مواجه نشوید.

 

صبوری در فرنچ

در موقع لاک زدن دراین فرآیند ، صبور باشید و صبورانه، مواد را بر روی سطح ناخن، منتشر کرده تا سطحی صاف و یکنواخت به ارمغان آید.

 

پوشش بالا

در فرآیند طراحی ناخن برای داشتن سطح لاک یکنواخت، از لاک هایی که پوشانندگی بالا دارند استفاده کنید.

 

سوهان اسفنجی

در فرآیند طراحی ناخن ، می بایست همه ی سطوح ناخن پوشش داده شود و خلل و فرج روی سطح ناخن، پیش از لاک زدن، با سوهان تمییز اسفنجی، صاف شود تا رنگ به همه ی بخشها برسد.

فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

مراحل فرنچ ناخن

 

سوهان زدن

برای پیشگیری از پستی و بلندی روی سطح ناخن در فرآیند لاک زدن، از عمل لاک زدن زیگزاگی اجتناب کنید.

 

لاک زدن

یکی از بهترین روشهای برای لاک زدن دراین فرآیند ، لاک زدن انگشتان از سمت راست به چپ است.

 

فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

انجام فرنچ ناخن در منزل

 

مراحل فرنچ ناخن در منزل

۱. ناخن هایتان را پاکسازی کنید

در اولین مرحله از فرنچ ناخن در خانه، باید با استفاده از پد‌های مخصوص لاک پاک کن سطح ناخنتان را از لاک و هرگونه آلودگی پاک کرده و سپس دست‌ها و ناخن‌های خود را با آب و صابون بشویید. حتی اگر قبلا لاک بی‌رنگ هم استفاده کرده‌اید حتما این مرحله را انجام دهید. توجه داشته باشید هنگام شستن دست‌ها از آب سرد استفاده کنید، زیرا استفاده از آب گرم باعث می‌شود که پس از سرد شدن دست‌ها، لاک به‌راحتی و خیلی زود از روی ناخن‌هایتان جدا شود.

 

پاکسازی ناخن اولین مرحله از فرنچ ناخن در منزل

 

فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

فرنچ ناخن در منزل

 

۲. به ناخن‌های خود شکل دهید

با کوتاه کردن ناخن‌ها به اندازه دلخواه شروع کنید. دقت کنید همه یک اندازه باشند؛ و به خاطر داشته باشید برای فرنچ کردن ناخن هرچه بلندتر باشد بهتر است؛ یعنی هیچ گاه آن‌ها را از ته نگیرید که آن وقت نمی‌توانید فرنچ انجام دهید. سپس حسابی و به طور درست ناخن‌ها را سوهان بکشید.

 

۳. ناخن‌ها را مرطوب کنید و کوتیکول‌ها را بگیرید

دست‌های خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای ۱ یا ۲ دقیقه مرطوب شوند. می‌توانید کمی روغن نارگیل و یا نرم کننده در آن بریزید. سپس با استفاده از هول دهنده‌ها یا پوشر کوتیکول‌های ناخن را به آرامی به عقب بر گردانید. می‌توانید از سر فلزی ابتدای سوهان ناخن هم استفاده نمائید. سپس پوست‌های اضافی و کثیفی‌های بالای ناخن را ریموو کنید. به هیچ عنوان نباید آن‌ها را از ته از بین ببرید، چون در این صورت بخش سفید دچار عفونت‌های ناخن شده و بد شکل می‌شوند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی