Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش عشق بازی و معاشقه در دوران نامزدی

هدف ما در این مقاله ارائه راهکارهایی برای عشق بازی با نامزد است و شما با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین و لذت‌بخش‌ترین عشق بازی را با نامزد خود داشته باشید.

به گزارش سایت طبتاج عشق بازی یکی از مسائل مهمی است که باید در رابطه مورد توجه قرار داد چون خواه ناخواه کیفیت رابطه را تحت تاثیر قرار می دهد. برای این کار راه و روش های مختلفی وجود دارد که باید بر حسب شرایط و خلق و خوی طرفین به کار گرفته شود.

دوران نامزدی یکی از شیرین ترین دوران های زندگی هر دختری یا پسری مخصوصا برای عشق بازی است. در این دوران است که دو طرف علاوه بر آشنایی که نسبت به همدیگر پیدا می کنند، می توانند از تک تک لحظات شیرین آن لذت ببرند. اما براساس عرف و آنچه که در بیشتر خانواده های ایرانی وجود دارد، دختر و پسر بعد از این که عقد کردند به صورت جدا از هم و در خانه پدری زندگی می کنند. هر چند آن ها از نظر شرعی و قانونی زن و شوهر هستند و آن ها دوست دارند به نیازهای جنسی خود پاسخ دهند.

اما باید این دوران کوتاه را سپری کنند. به عقیده بسیاری از کارشناسان برقراری رابطه جنسی کامل در دوران نامزدی پیشنهاد نمی شود؛ زیرا آن ها اعتقاد دارند که اگر طرفین در این دوران رابطه داشته باشند در صورت به وجود آمدن هر گونه اختلاف، جدا شدن آن ها مشکل خواهد بود. پس باید در این دوران چه کار کرد که تا حدودی به بر طرف شدن نیازهای عاطفی و حتی جنسی خود کمک کنیم؟

پاسخ این سوال عشق بازی است. عشق بازی مجموعه ای از حرکات و رفتاری روانی و جسمی است که موجب انگیزش جنسی طرفین خواهد شد. پس دختر و پسر می توانند در دوران نامزدی از عشق بازی با یکدیگر لذت ببرند و لحظات شیرین این دوران برای همیشه در ذهن باقی بماند. اما دختر و پسر در این دوران چگونه می توانند با هم عشق بازی کنند؟

۱- برای عشق بازی او را ببوسید

بر اساس تحقیقاتی که روانشناسان انجام داده اند بوسیدن یک فرد به ویژه بوسیدن لب های او به دلیل وجود رشته های عصبی در پشت لب ها تاثیر بسیار شگرفی بر روی شخص دارد. همیشه سعی کنید او را ببوسید و به او بهترین لذت و احساس را بدهید. بوسیدن به سبک فرانسوی یکی از شیرین ترین بئسیدن هایی است که می توانید با نامزد خود انجام دهید. حتماً این نوع بوسیدن را یاد بگیرید.

تصویر

۲- او را نوازش کنید

برای عشق بازی با نامزد خود او را نوازش کنید. به آرامی نقاط حساس بدن طرف مقابل خود را نوازش کنید. در دخترها سینه ها بسیار حساس است و در پسرها آلت تناسلی بسیار حساس خواهد بود. پس با نوازش و لمس کردن این نقاط به طرف مقابل خود بیشترین لذت را بدهید. به یاد داشته باشید هیچوقت از انجام چنین کارهای خجالت نکشید؛ اگر شما اینگونه باشید هیچوقت نمی توانید نیازهای خود و یا حتی طرف مقابل را برطرف کنید و در این کار موفق نخواهید بود.

۳- با موهای نامزد خود را بازی کنید

شاید از دیدگاه بسیاری از افراد بازی کردن با موی طرف مقابل خیلی کار ساده ای باشد و اصلاً به آن اهمیت ندهند. اما می توان گفت افرادی که با موهای نامزد خود بازی می کنند در رساندن او به لذت جنسی بسیار موفق تر هستند. پس هنگامی که در کنار نامزد خود هستید او را در آغوش بگیرید و با دست های خود موهای او را ناز کنید. ناز کردن موها در آقایان نیز تاثیرگذار خواهد بوده و به آن ها نیز از این کار لذت می برند.

۴- قسمت های مهم بدن او را ببوسید

بوسیدن واقعاً معجزه آور است. تا جایی که امکان دارد قسمت های مهم و حساس او را ببوسید. هر بوسه از طرف شما می تواند همانند یک پیام عاشقانه از طرف شما به قلب نامزدتان باشد و او را از نظر جنسی شعله ور کند. در آقایان دو طرف گردن بسیار حساس هستند و در خانم ها زیر گردن و حتی لاله گوش نیز از نقاط حساس هستند.

۵- با او حرف بزنید

گاهی اوقات حرف زدن با نامزدتان می توان باعث تحریک او شود. شما در این مکالمه های می توانید در مورد چگونگی رابطه های جنسی با همدیگر، انواع پوزیشن های سکس، اندام های یکدیگر و … حرف بزنید و طرف مقابل خود در برطرف کردن نیازهای خود کمک کنید. اگر احساس می کنید به طور مستقیم نمی توانید با هم چنین حرف هایی را بزنید می توانید از طریق پیامک و یا فضای مجازی این کار انجام دهید.

۶- برای عشق بازی بدن او را لمس کنید

کسانی که در لمس کردن نامزد خود مهارت بهتری دارند می توانند از این دوران خود بهترین لذت را ببرند. شما باید نقاط حساس نامزد خود را لمس کنید تا بتوانید به او بیشترین لذت را بدهید. در خانم ها لمس کردن سینه ها و دست هایش بسیار مهم است و در آقایان لمس کردن ران ها و حتی سینه ها بسیار مهم است.

۷- او را در آغوش بگیرید

شاید هیچ چیزی به اندازه قرار گرفتن یک شخص در آغوش نامزد و شریک زندگی خود برایش لذت بخش نباشد. نامزد خود را با تمام عشق و علاقه در آغوش بگیرید. سر او را بر روی سینه های خود قرار دهید و گاهی او را به سینه های خود فشار دهید. پس اگر دوست دارید با نامزد خود عشق بازی کنید در آغوش گرفتن را از یاد نبرید.

۸- احساسات خود را بروز دهید

هنگامی که با طرف مقابل خود در حال معاشقه هستید هیچ وقت احساسات خود را پنهان نکنید و آن را به او نشان دهید. اگر شما احساسات خود را نشان دهید این امر می تواند بهترین جذب کننده برای او باشد و طرف مقابل نیز از معاشقه با شما لذت خواهد برد.

۹- از ارتباط چشمی نیز استفاده کنید

شما برای عشق بازی با نامزد خود می توانید از چشم هایتان نیز بهره بگیرید. ارتباط چشمی از طرف بسیاری از افراد نادیده گرفته خواهد شد. اما شما باید آن را جدی بگیرید. کسی که با چشمان خود به نامزد خود نشان می دهد که او را دوست دارد و به او عشق می وزد می تواند نامزد خود را حتی از نظر جنسی هم تحریک کند. این نکته را نیز باید اضافه کرد که ارتباط چشمی قوی ترین و موثرترین برای روشن کردن آتش نیاز جنسی است.

پس اگر شما مطالب و روش های ارائه شده در این مقاله را خوانده باشید به راحتی می توانید با نامزد خود عشق بازی کنید و از این دوران خود بیشترین لذت را ببرید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که دختر بیشتر از آقایان عشق بازی را دوست دارند و شما به عنوان یک مرد این امر را در نظر داشته باشید و در هنگام عشق بازی با نامزد خود صبر داشته باشید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی