Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه جنسی

بسیاری از زوج ها تمایل دارند تا تجربه ی یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش را داشته باشند. صرفا برقراری یک رابطه جنسی مناسب به مدت زمان آن بستگی ندارد، بلکه کیفیت آن نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار تلقی می شود.

به گزارش سایت طبتاج  لذت جنسی یک لذت بسیار تاثیر گذار و مفرح است که رابطه مستقیمی با سلامت روح و جسم دارد. هرچه رابطه جنسی زوجین با کیفیت بیشتر و لذت بیشتری همراه باشد، نشاط و روحیه افراد در زندگی روزمره نیز بالا می رود. از این رو رابطه جنسی نباید کوتاه و فقط در حد رفع نیاز غریزی صورت گیرد. در واقع طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی است.

متنوع کردن فعالیت های جنسی موجب طولانی تر شدن رابطه خواهد شد. در بسیاری از اوقات ممکن است حوصله یک رابطه جنسی طولانی را نداشته باشید اما بعد از نوازش ها و تحریکات اولیه این حوصله و میل جنسی هم ایجاد خواهد شد.ارضا شدن همزمان زن و شوهر در رابطه جنسی بسیار لذت بخش است. اگر می خواهید همزمان با همسرتان در رابطه جنسی ارضا شوید در این پست آموزش روشهای ارضا شدن همزمان زوجین پس از دخول آلت در واژن زن را بیان خواهیم کرد.

نحوه ارضا شدن همزمان

« زن» می بایست برای رسیدن به ارگاسم، کارهای زیر را انجام دهد:

« زن» می بایست در این مرحله، شوهرش را از این عجله باز دارد وفرایند روابط جنسی را بایکدیگر مدیریت کنند . مشکل این جاست که بعضی از خانم ها بر باورهای نادرستی هستند که اولاً : حجب وحیای زنانه مانع می شود به شوهر بگوید که او به چه چیزی نیاز دارد و از شوهرش تقاضایی برای آماده شدن خودش بکند !! ثانیاً :« زن» موجودی است « مطلوب » نه « طالب» ، پس این نادرست است که « زن» از « مرد » تقاضایی کند و ثالثاً : « مرد » باید خودش به این نکته برسد و توجه به روحیه « زن» داشته باشد .

بعضی از زنان به خاطر خجالت کشیدن ،به صورت منفعل در اختیار مرد قرار می گیرند ، این حالت مورد مقبول مرد نیست و از این همسر به صورت منفعل عمل می کند وهیچ گونه عشوه وحرکت عشقی ندارد، احساس انزجار می نمایند و به لذت لازم جنسی از همسر نمی رسند.

بسیاری از مردان ، از این که همسران آنها به صورت منفعل است ( فقط جسم خالی او در اختیار اوست )، ناراحت هستند؛ حتی گاهی اوقات همین حالت همسرش که او را ارضاء نمی کند، عصبانی می نماید ،و مرد با زن دیگری برای ارضای روحی خود ارتباط برقرار می کند و از همسرش می برد و این امر موجب ایراد گیری از همسرش می شود.

زن ، باید «مرد » را از نقاط حساس بدن خود که اورا به اُرگاسم می رساند ، باخبر نماید . از همسرش بخواهد کجای بدنش را لمس کند ویا آن که دست بکشد ویا آن که گاز های خفیف بگیرد ویا هر کاری فکر می کند او را به اُ رگاسم نزدیک می کند با آرامی و محبت به « شوهر » خود بگوید .

در تمام فرایند روابط جنسی « زن » ، نباید در مورد ضعف وعدم ارضاء نکردن « مرد » فکر کند ؛ زیرا این « تفکرات » مانع بزرگی برای آماده شدن و به ارگاسم رسیدن « زن » می باشد.

ازاین رو « زن » ، با حفظ غرور « مرد » ، با محبت از او می خواهد که اولاً نقاط حساس جنسی را لمس و بازی کردن او را آماده برای همبستری کند ، .ثانیاً با محبت به او بگوید « هنوز آماده نشده است. »

نکته مهم آن است که بی هیج عنوان این جملاتی را به گونه ای نگویید که « مرد » احساس ضعف و ناتوانی کند؛ بلکه احساس « عشق » و « طنازی »کند . سپس هر گاه آماده نزدیکی شدید با محبت به اوخبر دهید .

« مرد » ، با حرکت آلت جنسی خود در « واژن » زن به انزال وارگاسم می رسد ؛ چنانچه « زن » هنوز به ارگاسم نرسیده است می تواند با کمک « مرد » حرکات آلت جنسی او را کنترل نماید تا با هم به ارگاسم برسند .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی