Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آقایان بخوانند، نشانه های ارضای جنسی در زنان

چگونه از ارضای جنسی همسرمان باخبر شویم؟
ارگاسم در زنان فرایندی پیچیده است و برخی از مردان نمی‌دانند در یک رابطه طبیعی زنان باید چگونه به ارضای جنسی برسند.

به گزارش سایت طبتاج 

یک اورولوژیست در این باره اظهار داشت: «بهترین راه برای درک این مساله، افزایش آگاهی از فیزیولوژی جنسی شریک زندگی است. مردان باید بدانند که واکنش همه خانم‌ها هنگام ارگاسم یکسان نیست و شدت و ضعف دارد. ولی به‌طور کلی برخی تغییرات را همه خانم‌ها موقع ارگاسم تجربه می‌کنند که مهم‌ترین آنها، ایجاد انقباضات در عضلات کف لگن و رحم، افزایش ضربان قلب و حالت فروکش جنسی است.»

 

دکتر صفری نژاد همچنین گفت: «توجه به این مساله نیز اهمیت بسیاری دارد؛ خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم، اولا باید رابطه عاطفی خوب با همسر خود داشته باشند و ثانیا برای رسیدن به ارگاسم، نیاز به 15-10 دقیقه زمان همراه با تحریکات کافی و موثر دارند اگر این اتفاق نیفتد، مطمئنا خانمی ارگاسم یا ارضای جنسی را تجربه نخواهد کرد.در صورتی‌که حدود 90 درصد مردان ظرف 2 دقیقه پس از برقراری رابطه ارضا می‌شوند.»

اگر خانمی باوجود برانگیختگی جنسی، تحریک‌های مناسب و صرف مدت زمان کافی نتواند ارگاسم را تجربه کند، به اختلال در ارگاسم مبتلاست.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی