Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آرایش چشم صورتی

چندین مدل آرایش چشم صورتی شاد و جذاب ، صورتی رنگی شاد و جذاب می باشد که طرفداران زیادی دارد و علاوه بر این که چهره را جذاب و شاد می کند مناسب پوست های تیره و روشن نیز می باشد.

به گزارش سایت طبتاج   خانم‌ها اگر به دنبال لطافت و ظرافت چشمان خود می‌گردید از سایه صورتی استفاده کنید. حالت چشمان سبز آبی شما عمیق‌تر می‌شود اگر از رنگ‌های صورتی استفاده کنید. به شرطی که آنها را به زیبایی و بدون نقص با یکدیگر ترکیب کنید. برای تاثیرگذاری بهتر این سایه مقداری رنگ صورتی را به صورت ضربه‌ای به بخش بالایی پلک بزنید و آن را با یک رنگ تیره تر و یا دودی ترکیب کنید.

 

آرایش چشم با سایه صورتی, آرایش چشم صورتی, سایه صورتی

آرایش چشم با سایه صورتی

 

آموزش آرایش چشم با سایه صورتی و مشکی مناسب برای مهمانی ها و عروسی ها که به خصوص برای دختر خانم های جوان کاربردی است. 

 

سایه های ترکیبی از رنگ های صورتی و صورتی براق نیز جلوه ی زیبایی روی چشم های شما خواهند داشت.

 

آرایش چشم با سایه صورتی, آرایش چشم صورتی, سایه صورتی

سایه چشم صورتی

آبه رنگ های تیره خسته کننده شده و یک آرایش روشن و براق به جذابیت شما کمک می کند. رنگ هایی که در این آمورش استفاده می شود، یعنی صورتی و ارغوانی، یک آرایش کاملا دخترانه بوده و چشمان شما را زیباتر نشان خواهد داد.

 

سایه چشم صورتی رزی: آرایش چشم دلبرانه و طناز

اگر می خواهید استایل پرنسسی داشته باشید و مثل یک شاهزاده خانم به نظر بیایید، این مدل آرایش چشم دقیقا برای شماست!

 

با یک براش پرحجم مخروطی شکل یک رنگ صورتی فوشیا گرم را بردارید و در قسمت گوشه ی خارجی پلک بزنید طوری که بیشتر رنگ در قسمت خارجی بماند.

 

بعد رنگ را به ملایمت در قسمت خط پلک با براش بکشید تا اندکی محو شود، این رنگ سایه چشم باعث بهتر دیده شدن سایه های بعدی میشود که میخواهیم روی آن کار کنیم.

 

حالا یک براش سر صاف بردارید و اندکی سایه سفید یخی شاین دار را در قسمت پایینی پلک بالا استفاده کنید و اضافی آن را زیر استخوان ابرو بزنید.

 

حالا یک رنگ قهوه ای متوسط ملایم گرم بردارید و روی قسمت پایینی پلک جایی که رنگ سفید و صورتی باهم ترکیب شدند بزنید و اندکی هم روی خط پلک را باهاش بکشید.

 

برای اینکه آرایش چشم کمی عمق و بعد بیشتری پیدا کند، از یک رنگ قهوه ای گرم تیره مات بردارید و به ملایمت روی خط پلک بکشید و مراقب باشید که روی صورتی را نگیرد.

 

از همان سایه بردارید و با براش خط چشم روی خط مژه پلک بالا رد بکشید. بعد از همان رنگ قهوه ای خط چشم پلک زیر را هم بکشید و به هم در گوشه ی خارجی چشم متصلشان کنید.

 

بعد از یک سایه چشم بژ صورتی ملایم شاین دار در گوشه ی داخلی چشم استفاده کنید و واترلاین را با یک خط چشم سفید بکشید.

 

بعد ریمل بزنید و مژه مصنوعی  مورد علاقه تان را به آن اضافه کنید!

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی