Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آداب و رسوم غلط شب زفاف اولین سکس

آداب و رسوم غلط در شب زفاف

هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ایرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد پارچه ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند. این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

 

اینکه چنین شبی با جایگاهی که در فرهنگ اجتماعی ما دارد و اثرات آن بر زندگی ما اینقدر درباره اش کم صحبت شده و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمایی است.شب عروسی در فرهنگ ما فعلا آن موقعی است که دو تا آدم که چند وقت در تدارک ازدواج بوده اند برای اولین بار زن و شوهر میشوند وبه صورت رسمی در یک رختخواب میخوابند،شب ازدواج فقط و فقط یک کار اجباریست.شما و همسرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید،به درون خانه بروید؛همین!!! هر کس دیگری انتظاری به غیر از این داشت زیاد به حرفش گوش نکنید.

 

در فرهنگ ما ازدواج به همه فامیل مربوطه بعضی جاها ( که از لحاظ سواد عمومی رابطه جنسی در مرحله پایین تری هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض ۱۰۰۰ دقیقه تا نیم ساعت پارچه خون آلودی را به عنوان نشان باکره بودن عروس تحویل بدهد بعضی ها ممکن است تا شب ازدواج عروسشان یا دامادشان را ندیده باشند و خیلی های دیگه ممکنه است همسرشان رو لخت ندیده باشند عده زیادی هم هستند که قبل از عروسی با همسرشون رابطه جنسی داشته اند،پس پیچیدن یک نسخه ثابت غیر ممکن است اما چیزهای مشترک وجود دارد.

 

پس در این شب مهم یعنی شب زفاف چه کار باید کرد؟

احیانا دفعه اولی است که میخواهیم رابطه جنسی داشته باشیم؛تاثیر خستگی و اضطراب را میدانید؟برای آقایون این احتمال هست که اندام جنسی شان بلند نشود و در صورت وقوع این امر اضطراب جند برابر می شود و اوضاع بدتر خواهد شد.در مورد خانمها این اضطراب باعت خشک شدن مهبل می شود که حتی برای خانمهای کارکشته هم دخول مشکل می شود چه برسد به دختری که برای اولین بار میخواهد دخول را تجربه کند،پس اولین کار شما مبارزه با اضطراب است.

 

بهتر است آن دسته از کسانی که فامیل هایشان منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مقوله را برایشان روشن کنند که این فکر بیهوده ای است و بهتر است شما را به حال خودتان بگذارند و آداب و رسوم مسخره گذشته را اجرا نکنند.

 

اگه میتوانید با همسرتان صحبت کنید و بگویید احتیاجی نمیبینید که شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت کنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید که عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام کامل رابطه جنسی شب زفاف ندارید و بهتر میبینید که این کار را به فردا یا روزهای بعد موکول کنید که بدنتان قدرت و انرژی خوبی داشته باشد تا رابطه جنسی به یاد ماندنی داشته باشید.مرد باید اولین نکته برایش راحتی و آرامش همسرش باشد و زن بجای اینکه مردانگی را در بدن و هیکیل سیکس پک و بازوهای بزرگ و زور زیاد ببیند آن را در اخلاق و رفتار مردش ببیند یا دنبالش بگردد.

 

نکته بسیار مهم

در اولین تجربه رابطه اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این کار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت (میدانید که روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است)

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی